Rabu, 10 Februari 2010

Lunch Bersama Boss

tengahari tadi kul 12 lebey...aku dpt sms dari boss aku, ajak lunch together2 ngan dia..dia nak banja aku sempena besday aku yg dah lepas tuh, maka sonoklah aku kan...siap suh aku pilih tmpt mkn lagi..jd aku pilihlah tempat mahal x hengat..ekeke...aku pilih nak mkn italian foodzzz...kat Michealangelo's Restaurant Pavillion...4 org mkn..kena charge lebey kurang 200 hengget...amik ko! siap ada appertizer, main course & dessert..sgt sedap especially pasta and pizza tuh...n'way thanks Capt Yee sudi belanja i mkn..i appreciate sgt2!


bersiap2 nak gi pavillion


cari port baek punyer...i like the interior design dlm restoran tuh


mural dinding tu lukisan michealangelo ni la kot


boss aku yg gigih nak orda menu terbaek


the pinggan


the appertizer pembuka selera


the olio pasta


ciken apa ntah...x bape sedap la pulok!


leka melantak sambil merenung masa depan


the dessert...sedap gilos!


the tiramisu..aku xmkn ni sbb ada alkohol...byk lagi la menunyer..tp yg lelain x sempat snap

12 ulasan:

Ryn berkata...

ewah ewah...sentap tak sudah aku weiii....

bos ko bukan merenung masa depan laa...tp merenung duit yg bakal melayang jap lagi...hahahahahaha...

deko marveles eh restoren tuh...mknn pn mcm mantap je...

mantap tak kat tekak ko mie?

nome berkata...

ryn: ko jgnlah sentap sgt...nnt aku banja ko plak..tgu end feb nnt yer..kahhhhhhh....

tol la ckp ko..boss aku bukan merenung masa dpn..tp merenung bil nak di bayo...ate nak banja aku sgt kan? haruslah redha...kahhhhhhhhhh

nak kata mantop sgt..idaklah..biasa2 jer...tp aku sgt soker pizza ngan olio pasta dia...sodappp!!! rasa lebey kurang cam modestos restoran gak la

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

muka ko macam muka bini bos la
hahahah garang nau


aku rasa sampai mati pun aku xdapat makan kat situ
mahal siut

fazilzura berkata...

sure bos ko geli hati tgk ko nak makan je snap gambo.. wakakakkaakak aduyai , kalau aku makan dgn pak ajil .. harus dia perli aku .. abo je ler..

aku tgk kek tu yg sedap beb , menarik tertarik

Ryn berkata...

Modestos? Bila ko sebut modestos tingat plak zaman2 muda2 lagi remaja ku ituww...Huhuhuhuhu~~~

Ko x igt ke mie? Hahahahahaha...Oppss..

nome berkata...

tinie: kahhhhh...moker aku nampak garang? tp garangkah aku? ekeke...jgn cuak la beb..aku bukanlah garang spt yg ko bayangkan..saje je make up kaler cenggitu...supaya boss aku sanggup banja aku kat tmpt best2...wakakakaka...

insyAllah ada rezeki ko sok mkn kat tmpt2 cenggini...jgn mengeluh k!

zura: mmg pun beb..boss aku tya napa u amik byk gambar...aku ckp rilek la boss...ni nak letak kat front page company newsletter...kahhhhhhhh...

jgn kata ko je kena perli ngan laki...aku pun sama gak..laki aku ckp mesti amik gambo nak letak dlm belog...ekeke...

ryn: modestos? eleelelele...cam x biasa lak...tp tu zaman dolu2 la...sampai skrg ni aku paling soker foodz modestos Seafood Olio Pasta...very mogadevas!

shah-ila-ain berkata...

adeihh mie oittt...bertuah lerr perutt dpt makan free lagikk bos terchenta lak yg blanje...haiiihhh kalau aku nak tunggu bos aku banje...sampai berjanggut aku tunggu tak merasenyerr lahh...lagikk bos aku yg kedukuttt tuhh,dlm mimpi pun aku rase belum pasti lagi..kahhhhhhhhh...

Mrs. Simplicity berkata...

best betul la company ko ni. kalau ofis aku, birthday just another ordinary day. takde makna nak celebrate. waa... aku suka la restoran yg ko pilih. pandai ko pilih! :D

nome berkata...

mel: walaweiii...cian kat ko sbb dpt boss kedekut...aku sib baek sket je dari ko sbb boss kat sini mmg jenis soker belanja...mana tau biz ko berjaya sok, ko pulun mkn sedap2 ngan family ko yer..

nome berkata...

alya: lahai...sabar ye beb...janji ko senang keje kat situ...

aku pilih restoran tu pun sbb tingin nak mkn italian foodz..ate boss kata x kisah bape regenyer..so aku pulun ke situ..kahhhhhhhh...

LeaKhalid berkata...

alaaa...bestnye die...bos die blanje sempena besday die...

kak mie, jom tukar bos??

hehehehe

nome berkata...

lea: alamak..berat hati la pulok nak tukar boss...susah nak dpt boss cam akak nih...ekeke...apa kata daripada kita tukar boss...kita share boss...kahhhhhhhhhhhhhhhh