Khamis, 11 Februari 2010

Farewell Party

aku dpt invitation to attend the farewell party tenghari td...ada 2 org budak procurement nak benti sbb dpt offer dari government...dah mmg rezeki derang...aku doakan yg terbaek utk masa depan mereka2 nih...syg tol aku kat derang nih..berbudi bahasa..sopan santun..selalu tol amik ati aku...

sedey gak sbnrnyer bile nak pisah ngan bebudak nih...tp nak wat camnekan...rezeki jgn ditolak..musuh dont ever cari k!

sambil buat farewell party..sambil tu gak derang ni buat kezutan sambut besday party utk aku...huwaaaa...aku sgt2 terharu..terima kasih segalanyer buat kwn2 aku yg baik budi nih...

makanan sgt2 sedap dan meriah...di antaranyer nasi tomato dan ayam masak merah, sayur jelatah, kuah dalca, laksa penang melecet tekak, air berperasaan oren, kek cokelat superb yg dibuat sendiri by kwn opis aku nih, buah oren pree dari supplier dan mcm2 lagi la...thumbz up utk korang yg susah2 buat semua nih..sgt2 sedap...semua homemade...


sedap gilos...sumpah aku tak tipu


the limaus and the laksas


kek cokelat homemade...pandai tol ko buat rabiah



close up sket ayam masak merah


my sewel fren yg soker kaco aku...dia ni soker tol kaco kalau aku tepon kawan


sepatah dua kata dari boss procurement...dengan ini diumumkan ada keje kosong kat opis aku sebagai procurement executive...gaji very lumayan..yeehaaa!!!


my frenzzzz


aku together2 ngan kek besday


kwn aku lg sorang ni pun ala2 otak cam aku gak...keje dia asik nganga jer...kahhhhhhhh


pose sblm majlis bermula


inilah dia yg nak benti tuh


yg ni lagi sorang...nak benti gak nih




dpt adiah apa la tu ek?




nak mulakan sesi doa sblm makan...tp dia ni cam nak buat manicure plak...kahhhhhhhh


3 dara pinggitan...

11 ulasan:

AieZa berkata...

best nyerrr makannnn2.. kek mu nmpk cantikk sekaliiii.. sedappp ehhhh...

nome berkata...

kwn aku kat opis ni wat kek nih...mmg superb rasanyer...sgt2 sedap...byk gilos aku mkn

fazilzura berkata...

wahh besh nyeeeeeeeeeeeee..

beb , tuk aku cukup le keje admin ke kerani ke.. procument sumpah akux nak beb ..

A.I berkata...

makan-makan je kowang. bos aku ni dah lama tak bawak kitaorg gi makan. kudukut!!!

Dayah @ Real Ummu berkata...

lazatnya nenegok kek cekelat tu...

mamashasha berkata...

hadoiiii mee kek tu sodapnye!!!!!
fuyoooo cun woo rambut baru ko...nampak
selim sikit...mejlis potong kek sebeday ko gak eh...

Mrs. Simplicity berkata...

home made kek itu? nak tempah nome!! career development kawan2 ko tu kan, moga tmpt baru lebih baik.. :)

nome berkata...

zura: kat sini pun x silap aku ada gak nak pakai kerani utk HR...kalau ko berminat, sile2 la antar resume kat sini ek...dulu kan ko penah kena interview kat sini kan?

k.ai: lahai...kudukut giler ke boss ko? apa kata ko peras ugut dia? tak arr..aku gurau2 jer..

dayah: mmg sedap kek tuh! rasa ala2 cokelat indulgence tuh...

bed: mmg sedap kek tuh...believe me! elok ke aku potong style gini ek? x penah coba tau..baru pestime, tu pun sbb terbawak2 tgk org jepun dlm majalah wat style camni..kahhhhh...aku x selim la bed..rambut je yg selim...ekeke...n'way thanks for the compliment...

alya: mmg homemade kek nih...aku soker..aku pun soker tgk kwn2 aku berjaya dlm bidang memasing...semoga derang terus dan terus sukses...

Ryn berkata...

alkisahnya mamat yg tu laa eh yg selalu byi2 tuh...hahahahaha...akhirnya ku tau juaa...

sedap nya mkn2..

p/s : ko npk muda remeja ngn baju checkers itu..

nome berkata...

ryn: dia lah mamat yg soker ganggu ko dlm tepon...lagi sorang hat yg dok ngaga tuh..dia pun soker kaco ko...motip aku letak gambo tu, supaya ko leh wat pengecaman..kahhhhhhhhhhhhhh

elok ek baju tu kat aku? aku cuak gak nak pakai..takut x sesuwei..laki aku belikan masa besday aritu..ekeke...n'way thanks beb!

LeaKhalid berkata...

i liokeee makan2..hehehehe