Selasa, 23 Februari 2010

Selamat Pengantin Baru to my Kazen

mgu lepas aku x kemana pun, juz memenuhi undangan kazen wedding kat USJ 1..meriah giler dia kawen..siap ada konvoi moto besar ramai2...siap ngan band music dan kompang jawa bagai...alhamdulillah cuaca cantek....angin sepoi2 bahasa dicampur plak ngan panas terik membahang...kira cantek la tu cuacanyer...padahal dah kuar sumer peluh 7 keturunan...ekeke

part yg paling best, wedding ini dihadiri beberapa menteri dan artis2 undangan..sbb apak dia org kuat UMNO..dan tema kaler very sweet like my previous wedding...theme pink and white...so sweet! aku paling soker part foodzzz dia...kambing embek masak ngan sos black pepper...sgt2 sedap...lembut je dagingnyer..mesti kambing ni rela mati disembelih kot..ada mcm2 dessert dan kuih2 tradisional...the gift for tetamu pun cantek..lain dari yg lain...

adik aku kan nak kawen dis coming june..so aku byk cilok idea2 utk perkahwinan adik aku nnt...insyAllah sumernyer dlm proses...aku akan jemput korang dtg nnt...

to u my lovely kazen..semoga bahagia hendaknyer dan cepat2 dikurniakan cahayamata...aku tau korang suker anak ramai...kan? kan?

the pelamin


meja santapan pengantin


khemah ni nampak je cutekan...tapi panjang menjela...siap ngan karpet merah...harus dicilok idea ni...ekeke...



sesi potong kek...panten lelaki tu cam model iklan gigi pulok..kahhhhhhhh



ukiran ais yg mencair


my bro with the actor..sapa ntah nama dia..aku loperrrr...


tunang adik aku ngan juliza adlizan...dia nyanyi ptg tu


sapa pulok dia ni ek...membototi aku nih...jeng3x


inilah dia YB Dato Zahid Hamidi...salah sorang menteri femes kat mesia nih


aik, terpejam mata pulok


myself with the pengantin


atok dan wan bersama2 aleesya


wan dan aleesya


anak aku mengantuk time nih..tp gigih gak dia bolatkan mata sbb nak tgk pengantin...


ayah dan anak





ibu dan anak


i like dis picture...very sweet...




9 ulasan:

Ryn berkata...

meriah kenduri kazen ko mie...siap ngn ukiran ais bagai...

nome berkata...

mmg meriah...dis week la kenduri belah lelaki...tp aku x dapeklah pegi...ate xtvt sesama kita lagi penting kan...kahhhhhhhhhhhhh...aku dah ckp kat sumer sedara...pelok cium aku tuk panten nnt...ekeke....

ukiran ais tu mmg cantek..tp x sesuwei la ngan cuaca...kejap je dah cair...cuaca kan tgh panas skrg nih...

mamashasha berkata...

beb...umah kazen ko ni kat ampang ke?cantek khemah,pelamin & baju dia.....me kalau ade ice harusla cair cepat la ni kat panassssss.......minggu ni belah laki wat kat ner pulak?

fazilzura berkata...

FULAWEI.. ni sure kezen ko glamor ni .. siap artis, menteri sume ado ni ..

nome berkata...

bed: umah kazen aku kat USJ 1...dekat2 ngan summit mall tuh...mgu ni pulok umah panten lelaki...aku loper la kat celah mana dia wat...tp aku x dpt nak gi, sbb ada xtvt penting bakal ku hadiri mgu nih..ekeke...

zura: kazen aku x glam mana pun...tp ayah dia yg glam di kalangan menteri...org kuat UMNO...ekeke..

A.I berkata...

grandnya dia kawen..artis + menteri pon ada.. (^_^)

nome berkata...

bestkan kak kalau kawen grand camtu...rezeki dia...sbb anak sulung..pastu dpt tajaan dari apak dia...mmg syok la...

Mrs. Simplicity berkata...

wa dpt jumpa zahid hamidi. antara menteri yg aku respect. mmg bery the glam wedding cousin ko ni. cousin ko yg pengantin pompuan tu eh? tahniah & selamat melayari alam rumah tangga.. :)

nome berkata...

hat pompuan tu la kazen aku beb...wedding dia meriah sbb apak dia org kuat umno...untung dia...menteri sumer turun padang tgk dia kawen...