Isnin, 8 Februari 2010

My Besday

sori ye kengkawan...lama sungguh aku x berhapdet belog...malah nak singgah belog korang pun aku x sempat...ate bercoti kan...maka aku coti la sungguh2...tp idaklah kemana pun...hanya pulang ke umah org tua aku kat serdang...sambil melawat kwn2 kat zoo negara...kahhhhhhh...penoh sungguh jadual coti aku..
tanggal 3 feb lepas...genaplah umo aku 30thn...sob..sob...3 series dah u..alhamdulillah, aku masih lagi bernafas kat dunia nih...aku bersyukur sbb dpt menyambut ulangtahun kelahiran aku dgn org2 tersayang...pada kwn2 yg x jemu2 antar sms dan menelefon aku, aku nak ucapkan terima kasih pd korang yg sudi mengucapkan selamat hari lahir untuk aku...aku sgt2 hargai...sayang korang sumer...
kenangan yg paling aku x bleh nak lupakan bile somi aku membuat kezutan tepat pukul 12am, matikan lampu sambil membawa kek yg di pasang lilin utk aku...ekekee...bile sesi tiup2 lilin dan potong2 kek selesai...laki aku hulurkan kotak kecik yg comel untuk aku...aku jadi kejung jap...dlm kotak tu, ada seutas rantai emas dgn loket berbentuk love...aku apalagi, mmg soker gile lahh...cam tau2 je aku nak rantai, sbb rantai2 aku sblm nih dah lama putus sbb leesya tarik...thanks abg susah2 bg adiah utk ayang...next year jgn loper bg lagi yer...ekeke....
keesokannyer, aku sambut besday ngan somi dan keluarga terchenta...mkn dan potong2 kek...pastu aku ajak family mkn kat luar....
entry selepas ini, paparan menarik sepanjang hari di Zoo Negara...nantikan kemunculannyer...yeeehaaa!!!...



sori geng, aku x sempat nak betulkan gambar senget2 nih..sile sengetkan kepala anda















13 ulasan:

Ryn berkata...

welkam to the club beb!!

semoga ko dimurahkan rezeki...aminnn..

siap ada seperais lg..i loikeee! plus hadiah yg marveles itu...

aku tggu entry zoo itu..

nome berkata...

ya...ya...welkam..welkam...thanks to u too lalink...ko dan aiza antara yg terawal wish besday kat aku...really appreicate...ailebiu la!

Mrs. Simplicity berkata...

wish kat sini lak, happy birthday nome! 30 ye? tak macam 30 la.. :D

i like surprise yang husband ko buat itu. wajib la terharu. aku ingat sepotong kek je. rupenye sebijik kek. best2!

nome berkata...

x nampak cam 30 ke beb? wallahhhh..sokernyer aku..kembang semangkuk dah nih...ekeke...nway, thanks wish besday kat aku...terharu aku tau...

A.I berkata...

HEPI BELATED BESTDAYYYYYY!!!

welkem to the 30's club mek. kahhhhhhhhhhh

semoga kau sentiasa dirahmati Allah + dipanjangkan umur + dimurahkan rezeki + hepi2 selalu..

muahhhhhhhhhhhhh

shah-ila-ain berkata...

wahhhh...sonoknyerr dpt prezennnt....HappY Belated Bestday Nomie...hope ko dipanjangkan umor dan morah rezki...baru 30 still mode belia lagikk tuhh...hehe...

aku sokeee dgn coler lipstik ko yg menggode ituwww...

nome berkata...

k.ai: tq..tq...ailebiu! muahzzz!!!

mel: tq mel...ko soker ek kaler lipstik ni yer...aku gamble je pakai kaler nih...

AieZa berkata...

wowww... ada orang dapat hadiah bestttt.. syoknyaaaaa...

sonok kan sekali sekala en somi wat surprise.. aku pun soka gakk..

anyway.. semoga hari2 akan datang hepi2 je.. murah rezeki.. ko sekeluarga dilimpahi rahmatt.. aminnn.. take care dear..

fazilzura berkata...

HAPPY BESDAY BEB ..

wahhhh sonok nye dpt rantai emas ... sure ko snyum lg tody .. kahhh tui dak ..

romantik ler laki ko.. emm aku plak x sabo tungu bdy aku thn 2010 ni , entah pe pak ajil nak kasi

mamashasha berkata...

salam beb....lama nye tak nampak ko....
hepi belated birthday....muhahaha welcome to 3 series....aku lambat lagi....disember nanti baru joint.....

best sangat dpt gold tuh...mahal weiii rege mas sekarang.....

surprise laki ko amatlah syahdu....blh leleh air mata dibuatnye.......

me ko maintain vouge tak nampak 30an lagi.....percayalahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..........

semoga panjang umo,murah rezeki & berbahagia disamping keluarga tersayang....

~chekuna~ berkata...

happy birthday nomi..
semoga berbahgia selama nya..
weh hadiah..mabeles..he he..

nome berkata...

aieza: thank u dear...ko antara yg terawal bersusah payah wish aku besday..really appreciate it! thanks for the wishes!

zura: thanks beb! susah2 je wish kat aku..really appreciate! aku pun terkezut ngan surprise yg laki aku wat..pttlah dia soke tol survey kedai emas...rupe2nyer nak belikan aku rantai..x sangka tol! hope besday ko thn ni, dpt adiah maha hebat dari pak ajil..mana tau sejibik keta ker? leh aku tumpang naik sekali..aci? ekeke...

bed: aku dah 30's dah beb...ko coming soon plak..tp apa ada dgn angka? tol x? yg penting epi2 selalu...n'way thanks for the wishes!

rindu kat ko bed..dah lama aku x mendengar berita dari ko...ko sehat? shasha sehat? tol ckp ko bed...emas skrg ni mmg mahal tau...now dah 138hengget segram...mahal gilos...

nome berkata...

kak na: tengkiu for the wishes kak na...igt kak na kat mie ek...