Jumaat, 22 Oktober 2010

Lunch & Birthday

sempena menyambut kelahiran besday kwn aku izzati...kami four gegels gi belanja dia kat T-break....nak mkn western katanya...ekeke...layankan ajer tekak besday girl....pastu gi merayap ke pavillion plak...pastu ternampak ada satu kedai kek baru, ada jual kek red velvet...rembat la selai...tp seyes aku ckp...sedap lagi kek aieza buatan sendiri tuh....za...tingat kat kek kamoooo....mmg sedap meletup2...


aku pun mkn ciken pai nih...sedap sgt...


close up sket


inilah besday girlnyer...izzati


selit gambar aku selai..nak gak tuh...

8 ulasan:

Alyn Aellynn berkata...

PG TD NAMAPK GEN2 GREY, INGAT KAMOOO... TP ORG LAIN PLAK.

PSST: GLEMNYER KO DI HARI JUMAAT NI, VASS GITEW!

Jue @ atanayuiman berkata...

apakah makanan itu..?? jakun sekejap.. hehehe... mcm best jer laa....

peah @ peps berkata...

..sangat melelehkah air liur!...:)..

vavava..nome..rantai itu sangat authentic...

nome berkata...

Aellyn: kahhhhhh...ko hengat aku ek ari jumaat lepas? aku x bawak keta la beb...aku merempit skrg...sekali sekala je aku bawak keta...kalau aku nampak ko, sure aku horn punyer...ekeke...

glam ke? tq..tq...aku biasa2 jer...mgkn rantai tasbih tu kot yg naikkan baju aku....ekeke

nome berkata...

jue: seyes sedap bangat ciken pai tuh...dekat je ngan opis akak...satu set ciken pai, nachos dan salad...mmg sedap...

nome berkata...

peps: alololo...jgn la sampai leleh2 peps...ekeke...

rantai je ker? ekeke....minat sgt dgn rantai tuh...tu yg gigih beli gak...sbb penah nampak ada org pakai..smart jer...

Tanpa Nama berkata...

thanx nomie,farra n komy..

luv u three

nome berkata...

yeeehaaaa!!! tu dia si besday girl sudah bersuara...yes22222...