Selasa, 12 Oktober 2010

Event - Nia's 2nd Birthday

Tarikh: 9 Oktober 2010 (Sabtu)
Masa: 12 tengahari - 3 petang
Tempat: Pizza Hut, Jusco Equine Seri Kembangan
Tajuk Kejadian: Event Birthday Rania Ayesha

aku dpt undangan khas dari alya mama kepada puteri Rania Ayesha dan Adel...sempena ulangtahun kelahiran nia yg kedua...alhamdulillah kami selamat sampai ke JJ Equine..tp aku mohon ampun yer sbb aku jemputan paling lambat sampai..ate jln jem (alasan sungguh la..kahhhh)

apa2pun, aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada alya sefamily kerana sudi menjemput aku ke event yg tak dpt dilupakan...to nia, auntie berdoa semoga nia menjadi anak yg solehah dan kakak yg baik supaya dpt menjadi teladan dan contoh yg berguna pada adik2 kelak...insyAllah...amin

sebahagian gambar2 yg ada kat blog aku ni, adalah dari camera dan ehsan dari blog alya sendiri...mekasih beb..

kek yg diorder oleh alya di Secret Recipe..berperasaan Chocolate Indulgence..nyummy! oh loper...gambar cartoon atas kek tu kakak alya yg design...cayakla! berbakat!


nia yg kelitahan tak sabar nak tiup dan potong kek


anak aku aleesya pun dok geram aim kek tuh...ekeke...time for nia to cut cake

aku pun nak bagi adel super A++++...kelakuan dia sgt behave...baik tol adel...dia minum susu apa ek? sehat aku tgk dia...cayaklah adel....

gambar ni disnap by adik alya...guna dslr..mmg kualiti sgt bagus...adik ko pun terer la amik gambar...semuanyer cantek2 belaka...


aleesya yg kelaparan...abis satu mangkuk ciken sup dia...


inilah mama nia...yg sibuk melayan tetamu...


nia yg x bleh tgk kelibat mama dia...asik nak bergayut kat mama....ekeke...tgk la aksi adik alya kat belakang tu...i snap u, u snap me...kahhhhhhhhh


sonok berborak aritu..lama tol x kumpul2 camni...bile la dpt berevent lagi yer...


aku dan alya


shasha dan aleesya azzaleanya...so sweet

apa la yg alya borak tu ek..sampai camtu sekali aksi aku...keh keh keh...


wahhhhhh aku ada 2 org anak perempuan la...berangan jap...


kami bertiga...ryn, aku dan alya


sementara kaum2 ibu berborak di sebelah, kaum2 bapa dgn agenda mereka sendiri


sblm balik, haruslah bergambo dulu....


thanks to alya sekeluarga...aku sgt enjoy aritu...layanan korang mmg best....


and lastly...gambar kami beramai2...udah cam geng bas sekolah plak...keh keh keh....

10 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

gmbr last tu aku suka gak. mmc macam alumni sekolah mana je kan. kahhhhh..anyway, seronok sgt dapat bergather gitu. harus on repeat lagi. mie, fyi bukan sekeping je pose leesya gitu eh. ada berkeping2 lg ye. begitu jugak gmbr ko. adik aku pun cmaera tu tuju ke ko je yek. i snap u, u snap me ye. kahhhhh.... adel haritu elok je perangai dia. maybe dia suka aunty2 semua kot. ater, korang dukung ok je dia. selalu meraung tuh. thanks mie sebab sudi luangkan masa join kitorg sefamily and thanks for the present too! :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

i berthday nia :)

nome, anakmu sgt cun

shah-ila-ain berkata...

bila kita nak berjimba2an lagikk nie...rinduunyerr kat kowangg semua...

nome berkata...

alya: byk ek gambo aku dgn leesya? ya ampun..aku x pancing apa2 pun kat adik ko...tup2 je flash depan mata...wakakakak....

best gak lepak2 camtu...sonok weiii...kena repeat lg nih...

aku mmg tabik la kat adel...pandai tol dia bawak diri..pas bgn tido x meragam pun walaupun bertukar tgn pegang dia..elok je dia...adel mmg super A+++ la...cayaklah adel...

nome berkata...

tinie: thanks beb!

nome berkata...

mel: tu la mel, bile ko pree...ko roger...aku pun dah lama x jmpa ko dgn ain..

peah @ peps berkata...

seronotnya....grand gitu...

nome berkata...

peps: mmg sonok bile dpt kumpul ramai2 camni...

Jue @ atanayuiman berkata...

k.mie, leesya gud girl laa.. pandai bawa diri.. leh jer dia duk diam kan..? senang nak bawa makan kat mana2.. sgt behave laaa... suka tgk diaa...

pape pun.. sonokkan berkumpul ramai2 sekali sekala camnie..

nome berkata...

jue: tq tq jue...alhamdulillah dia ok...tp ada masa gak la...ada masa mood dia behave...ada masa aktif gak...

mmg sonok kuar mkn ramai2...sambil makan sambil tanya kabar...dah lama x nampak jue, perot jue pun dah makin membesar