Khamis, 21 Oktober 2010

Kesukaan Aleesya

kebelakangan ni, aku nampak leesya suka music....kalau nampak ayah dia main gitar...dia pun sama nak main gitar (bukan main cam pro tu, tp pegang dan petik tali jer...kahhhhh) tak kisahlah nak...janji kamoo hepiii....nak masuk kelas music? tak kot...TAK TERCAPAI AKALMU....kahhhhhhhhhh.....

kami sefamily amik kesempatan melalak jap kat karok box selepas beli brg2 dapo...mula2 leesya cuak la..pastu dia plak yg pulun pegang microphone


bukan setakat leesya je yg teruja berkarok...bibik pun sama gak...alahai si indon nih...x abis2 lagu dangdut dia....aku? malu arrr....x pandai karok la...sore serak2 bangau....kahhhhhh


leesya yg kononnyer menyanyi...padahal miming jerk...keh keh keh


sempat lak tu jeling kat aku....


ni lagi satu hobi leesya...kaco ayah dia main gitar...


abaikan leesya yg x pakai baju dalam yer...maklumlah cuaca skrg ni panas meletop....


konon cam terer petik gitar la...xpelah nak, belajar je la dgn ayah kamoo yer...anggap je la ayah tu cikgu music...kahhhhhhhhhh...oklah tu...ibu kamoo ni dulu....belajar main recorder jer kat sekolah...mana ada kelas2 music nih...wakakkakaa


11 ulasan:

mamashasha berkata...

wahhh ko pun lama tak update me....aku pun dah lama tak tinggal jejak kat n3 ko me...mohon diampun...tapi aku follow citer2 ko ni...dun worry....." don't hard feeling " k...

aleesya minat music? wow....bagus tu me blhh meransang otak kiri dia...ok ape hantar music class..mcm piano tu...for the time being ayah leesya jadi cikgu dulu then boleh hantar & belajar smpi pro.....

aku suka betul tgk aksi leesya pegang mic smbil jeling tu....hehe aleesya azzalea....kang mlm nak tunjuk kat shasha....

Mrs. Simplicity berkata...

aku suka tul gmbr aleesya solo itu. pegang mic, tgk screen mcm betul2 karok lak. ikat pony tail comel jek. natural je pose, idak dipaksa2. over la bibik ko! ish! best la, faizal ada guitar ater bole main guitar. kalau umah aku ada drum sure wan ajar nia main drum. kahhhhhhh.. tapi nan ado!

AieZa berkata...

ya aku setuju dgn alya.. sgt comel pic leesya yg tgk screen tuh.. nmpk mcm tgh bersedia jek nk nyanyi..

aku pun xsuka la bibik ko mie.. nyampah plak.. over acting gitu..

Jue @ atanayuiman berkata...

waaahh!! ada bakat nak masuk bintang kecil ekk..?? hehehe.. okla tuee.. mesti suara semerdu siti nurhalia di samping muka leesya yg sangat manis... i likee...

nome berkata...

bed: dont worry la bed...aku dont hard feeling pun...ko ni lawak la...kahhhhhhhhhhh

fuiiyooo bed..tol ker music leh rangsang otak kiri? teruja la plak nak tau...

nak hantar anak aku ke kelas music? x kot bed...baik aku antar dia ke kelas ngaji...lagi bagus...kan bed kan? leh rangsang otak kiri kanan budak...ekeke....sila paham maksud aku yer bed...

ko nak tunjuk kat shasha? sile bed..sila...

nome berkata...

alya: mmg betul ckp ko alya...kalau la wan ada set drum kat umah..maka gigihla nia dan adel belajar drum dari papa mereka...kalau xde drum, baldi2 kan ada...sure bingit umah ko beb...ekeke...

nome berkata...

aieza: bibik aku kalau bab2 lalak mmg serahkan kat dia la...

nome berkata...

jue: tq tq...masuk bintang kecil?? errmm...tgklah apa minat dia sok....

shah-ila-ain berkata...

bagus2....nnt kalau sore leesya sedap bestt tak mcm sore ibu diaa boleh bikin albumm..hehe...

nomie> guru muzik ayah dia.. guru nyanyi n gelek bibikk aderrr..hehe...

ape punn janji anak2 sehatt alhamdulillah...

nome berkata...

mel: bikin album? kahhhhhhhh...wat lawak la ko mel...

mmg bibik aku kuat bergelek...jaga2...ekeke...

yes...yg penting anak2 kita sehat...

Tanpa Nama berkata...

mie,aku follow updates blog ko la,cuma aku hidekan blog apa yg aku follow...

update la lagi