Isnin, 4 Oktober 2010

Jamuan Hari Raya di Opis

tengahari tadi, opis aku ada jamuan hari raya together dgn quaterly birthday celebration...masing2 ada buat collection utk jamuan nih dan setiap individu bawak potluck masing2...ramai sungguh yg bawak makanan...aku? bawak lemang jerk...kahhhhhhh...mmg bingit dgn sore mak2 dara dan anak2 dara kat dapo....aku pun turun padang tolong2 apa yg ptt...nak runtuh dibuatnyer pantry kitaorg tuh...asik nak melawak jer...meriah!


kek almond cheese chocolate...mmg sedap ditekak...ada 5 org yg menyambut besday dari bulan ogos sampai october...senang buat jamuan 3bln sekali camni...bleh mengeratkan persahabatan


rendang daging dan ayam masak palembang...sedap!!!


kari ayam yg mantop!


begedil daging, ketupat palas, lemang, nasi himpit


satay ayam dan kuah kacang...rajin sungguh derang ni la...


lasagna versi melayu...sedap giler...dan byk lg makanan sbnrnyer...x muat camera aku ni ha...


org kuat belakang tabir...syok tol menyakat sesama sendiri


aku dan mai dari document controller...ibu beranak satu...tp badan cam anak dara


kami dan kami lagi...kahhhhhh


izzati, aku dan farra


aku dan farra


aku dan izzati..apa motip dia tutup muka ntah...lawak ar ko beb!


aku dan komi


sesi ucapan sblm doa dibacakan


spt biasa, mr haris akan bacakan doa...sesapa yg lom tau...dia ni mmg kwn sengal aku kat opis...


siap beratur tuh utk amik makanan


pinggan aku...ha amik! tu baru first round...ekeke


dah kenyang mkn, haruslah pose dgn senyuman...kehkehkeh


bukan main sonok si haris di himpit dgn perempuan2

Capt Jai, salah sorang dari boss kami

perkenalkan En Haris...org yg suka sakat aku kat opis....pantang nampak perempuan, mulalah kontrol macho...tp zahir jer...dalaman hati byk baik ooo!!!!


ni pun sengal gak nih, nama dia Fariz...suka wat memek2 muka yg menggerunkan kalau amik gambo

tol tak aku ckp...kejap je derang ni normal...pastu sawan..

4 ulasan:

Ibu Mifzal berkata...

aduhai....kecur liur ku...adeh..lapar...

nome berkata...

ainey: alolololo...ya ampun ainey...

shah-ila-ain berkata...

sedapnyerrrr......kalau aku tu pun sure tak bangun2 dr duduk...makan...makan...makan....

nome berkata...

mel: ha ah mel...mmg duduk mengadap makanan jer smlm....naik lenguh mulut mengunyah....petang tu gak licin dibedal oleh mulut2 yg lapo kat opis nih...