Jumaat, 19 April 2013

Orang Kena Sawan :D

Salam jumaat uoolllsss...I Is cuti semalam...my other half (en somi) kena gout kat kaki belah kanan...tak boleh berjalan...sian dia...menahan sakit 2 hari...huhuhu

korang penah tgk orang kena penyakit sawan? ha meh aku tunjuk meh....korang silalah gelak tapi jgn lebih2 ok...kang terkencing dalam suar sapa mau tanggung? ekeke :D


 sebelum kena sawan...aku elok je main game Candy Crush sambil menunggu turn kereta diservis...datang kul 9 pagi membawak ke 3 ptg...giler kejung aku kat dalam tuh! T_T







 lebey kurang kul 1 tgh hari...aku sudah bertukar menjadi Alien....kahhhhhhhhh..comel tak saya? (*_^)






 ha sawan makin menjadi-jadi...kui kui kui :P







ha korang sanggup dapat kawan camni? kahhhhhhhhhh

2 ulasan:

Mudd berkata...

adoiii kak..nyaris bersemburrr air milo kita...huhuhuu...

nome berkata...

muddy: kahhhhhhhhhh ya ampun :D