Selasa, 16 April 2013

KONON2 DIET & BESDAY ARYAN

ye ye je si nome ni merumput...berjayakah si tembun ni menahan nafsu rakus melantaknya? kita tgk je lah nanti...apa2pun aku dah wajib mendiet ye...kaki dah start sakit2...maknanya badan dah tembun sgt...better do somehing than nothing...ewahhh!! wish me luck ye kawan2!


alhamdulillah majlis sambutan besday anak lelakiku pada 6 April 2013 di KFC Extreme Park Shah Alam berjaya...syukur kerana ramai yg sudi memeriahkannya...event sedang2 jer tapi jadi meriah dgn riuhan kanak2 dan mak2 budak...aku salah sorangnya la...mengalahkan budak2 sungguh! siap berebut hadiah bagai...thanks pada yg hadir...insyAllah kalau ada rezeki...nak jemput lebey ramai lagi di tahun2 akan datang...insyAllah amin :D

gambar tak bleh nak upload kat dlm blog sbb berat sgt...aku tempek sket kat dlm blog..selebihnya leh sekodeng kat FB aku yer..klik sini

 gambar kami sefamily di KFC...syukur alhamdulillah majlis yg sempoi tapi meriah ya amat! (^_^)






 pasangan halal yang menjadi orang kuat majlis besday anaknya sendiri...ahaks! :D







inilah dia orang terpenting pada hari itu...Muhammad Aryan Afeef bin Mohmed Faizal...umo 1 tahun (^_^)






 my bff yang sudi datang memeriahkan majlis...ryn tidak dpt hadir sbb ada kenduri pada hari yg sama...terima kasih tidak terhingga buat sahabat2ku ini sbb sudi hadir...pada yg lain aku mohon maaf yer...insyAllah tahun2 depan aku jemput ramai lagi...amin :D







 moh kita nyanyi ramai2...gambar bebudak dan mak bapak budak main games tak bleh nak boh dlm blog...tp kat FB ada






 aku tabik pada anak2 yg tak takut maskot...syukur anak lelaki aku tak takut...tp si aleesya masih lagi takut maskot chicky tuh...






 meriah sangat! syukur semuanya happy2 belaka :D






jom tiup lilin anak2 ku sayang...sebak tapi happy....sebak sbb arwah abah takde tapi happy bila tgk keletah anak2 yg menghiburkan :)

4 ulasan:

Faizah berkata...

eppy bufday baby aryan..wah bestnya sambut bufday..nanti leh jemput untie same yer..go nome go..tapi jgn paksa diri diet tau..wat slow2..

Unknown berkata...

waah meriah sangat!!diet = pemakanan yg seimbang...jom zumba!!!

nome berkata...

Faizah: thank you aunts Faizah...diet yg x bape nak jadi.huhuhu

nome berkata...

Bibu: Jom kita Zumba ...yeehaaaa