Isnin, 29 April 2013

Enpon Rosak dan Bersyukur

Salam geng2 semua...sorry sejak dua menjak nih aku tak dpt nak hapdet berita terkini di blog...Enpon buat hal! dah masuk bengkel dah pun...sob sob sob T_T

So tak dapatlah aku nak share cerita ceriti terkini pasal aku and family...takde menarek sgt..cuma kehidupan biasa kami je :)

Baru2 nih Datuk Farish (boss besar FVSB) annouce kat email...semua staff FVSB dpt BRIM..duit tu termasuk dgn increment dan backdated increment (3 bulan)

ya Allah aku sgt berterima kasih padaMu...akhirnya dpt jugak aku merasa BRIM....walaupun aku tak layak dpt BRIM 500hengget tuh...tp aku dpt dgn cara lain...semua staff bawah Petronas layak menerima BRIM 1000hengget...syukur alhamdulillah (^_^)

 dah selamat hantar enpon tab ku ke bengkel Samsung...money comes money goes...camtu lah kekdahnya...ada je yg tak kena...kena beralih ke phone lain kot :D







 minat anak aku sekarang adalah kepada buah strawberry..hamboi over ko nak! ni permintaan dia malam tadi..nak dekat kul 12am makan strawberry...layankan je la! kena tanam pokok strawberry gamaknya :D

Tiada ulasan: