Rabu, 13 Mac 2013

Sesi Menggedik Dalam Kereta (*_^)

Eh Eh dah rabu dahhhh!! cepat tol masa berlalu...tak lama lagi opis aku ni nak buat Sports Carnival macam tahun2 lepas...pastu selang 3 hari ada Annual Dinner plak...siap berTaman Tema bagai...korang nak tau tema apa tak? (ada ke yang nak tau? ekeke) Tema Retro uoollsss!!! okeh..now i bingung! I Is Nerves U! :D

ala rilek la..ada masa lagi...dinner tu pun 22hb March...ada masa seminggu lebey lagi...sempat lagi beli kain 6meter antar tailor bikin baju retro!!! kahhhhhhhh...tapi aku kena ubah sket tema tu bagi sopan sbb i kan dah berhijab...huhuhu (^_^)

oklah...tu citer dinner dan sports carnival...sebenarnya entry arini nak tempek beberapa gambo aku menggedik dalam keta pagi tadi...bosan tahap gaban hadap jem tak hengat! takpelah...tu dugaan aku...sket je tuh! syukur selamat jugak sampai ke opis...terima kasih ya Allah :D

nota sipi: kepada geng2 FVSB janganlah gossip kan aku psl tender keje...sumpah aku belom tender lagi yer! FVSB MASIH DI HATI TAU! matiklah kalau Dato tau...huhuhu (^_^)



 my gedik2 picture dalam keta pagi tadi...lama ooo hadap jem!







 masa aku amik gambo nih...orang kat keta depan cuak dgn aku ooo!! dia ingat aku amik gambo keta dia! keh keh keh...ingat aku KIAH SPY ker? :P






 walau bucu camera mana sekalipun aku amik gambo....tetap nampak TEMBAM! ooohhh this is my aset uuu!! kalau tak tembam...bukan nome namanya :D (pikir positif)






 ini semua POYO...POYO! kahhhhhhhhh








sila jangan tiru cara saya yer! sangat merbahaya! 




ini lunch semalam! tetiba ternampak ais krim Magnum berperasaan baru...wajib cuba! sedap tau!

4 ulasan:

Nurul Ain berkata...

Nome..aiskrim ko tu baru try hari ni kan..aku try Isnin baru-baru ni...so aku la menang!

Tanpa Nama berkata...

salam kak nome.. nak minta wat tutorial lukis kening.. akak alter kening kat mana? kalo alter sendiri minta ajarkan.. pleaseee :)

nome berkata...

ain: oklah oklah ko menang! nanti kita jumpa kat 'apartment' yer...pls lock date ye! :D

nome berkata...

tanpa nama: wahhhh!! segannya hakak dik! huhuhu...insyAllah nanti akak share yer! tp akak idaklah terer sgt lukis melukis nih...

kening akak original yang...takde cukur2 or cabut2...akak lukis atas kening jer...tp bulu kening akak jenis halus tak tebal...insyAllah nanti akak cuba buat satu entry khas utk awak yer :D

thanks sudi komen dan singgah blog akak (^_^)