Isnin, 11 Mac 2013

Selamat Tinggal 'Purse' Lama

Sayangnya aku kat purse lama...4 tahun 'setia' bersama aku kemana2...

Maka aku pasrah 'terpaksa' meninggalkan purse burukku yang sudah koyak sana sini...yang sudah tercabut butangnya...itulah Purse 'Vincci'ku...hadiah dari en somi sempena besday aku pada tahun 2008

Kini purseku sudah berubah wajah...aku telah jatuh chenta kat purse yang baru ku rembat nih...simple! dan pastinya kaler hitam! Sekali terpandang terus terpikat...so aku rembat je...malas nak pikir dah... alhamdulillah....aku suka sangat! (^_^)

alhamdulillah memenuhi citarasa aku yg sgt sempoi nih! terima kasih ya Allah :D

2 ulasan:

Nurul Ain berkata...

henbeg baru...purse baru..kasut???akan menyusul...tungguuuu..hihi

nome berkata...

ain: ewahhhh!!! ada2 je kamoo beb...ahaks! :D