Khamis, 21 Mac 2013

I IS NERVES! TINGGAL 1 HARI JE LAGI!

ya Allah nervesnya aku nak hadap ari jumaat nih! cuak giler!

kuar segala peloh jantan nak pilih gaya baju camne...ari jumaat ni company aku buat dinner...kira Annual Dinner la nih! siap bertema bagai! TEMA RETRO KO! (O_o)

mampuih la aku! guling2 mengenangkan nasib berbadan beso nih! nak pakai itew tak muat...nak sarung ni ketat! nak nanges rasanya!!! huwaaaaa!!! T_T

orang lain bukan main haibat lagi bersewa-sewa bagai! AKU? gigit jari kaki je la...

kita tengok je la nanti! aku mmg peel camtu...last minute baru nak kelam kabut cari baju! matiklah!!!

berdebo2 ni weiii!! semua bebudak ni nak all out malam tuh! perghhh!!! siap bertempah baju bagai....pastu hadiah plak mantop abis! siap ada crown for MR RETRO & MRS RETRO...hadiah plak giler best! dpt cash money riban2 kalau menang best dress! I IS NERVES!!!  

dinner opis malam tu diMCkan oleh Dee (pelakon Jangan Ketawa) di bawah Dee Entertainment...korang bayangkanlah betapa havocnya dia! aku ingatkan dia ni rendah dan kecik je orangya...tapi silap ye dek non! masa dia dtg opis aritu..tinggi besar weiii! kita tengok je la dia malam tu nanti...sure gegar punya!!! :D

to all VENTURIANS! korang memang retro k! all the best to uoollssss!!!


 walaupun ni gaya hindustan retro..tapi gaya skaf dan rambut tu memang mengancam hokey! i super like!






 ini plak gaya2 filem Grease!!! kebanyakan bebudak opis pilih gaya nih! memang retro abis! perghh!!! memang leh menang la!!






 ini gaya mak apak aku muda2 dulu...kalaulah badan aku kecik..dah lama aku pinjam baju mak aku..tapi disebabkan badan tembun camni, wajiblah aku beli kain langsir jahit buat baju T_T







 ha camni memang sesuailah buat aku yg dah berhijab TAPI kalau aku pakai camni...sure orang semua lari!!! derang mesti ingat MAK ALIEN DATANG PANGGIL ANAK BALIK! kahhhhhhhhhh





wahhh wonder girls punya gaya memang uuummpphhh habis! tapi aku kalau pakai camni..bukan jadi wonder girls dah...tapi jadi WONDERLAND!!! kahhhhhhhhhh!!! puiiiiii!!!

4 ulasan:

Nurul Ain berkata...

tak sabar tgk ko pakai retro dgn kain langsir..moh kita gelak sesama...tepek cpt tau..hahaha

nome berkata...

ain: kita jumpa sabtu yer...aku tunjuk live kat korang nanti...ailebiu lah :D

Unknown berkata...

hahha aku ingat wonderpet tadi kihkih..pe kata ko pakai cam saloma tu sesuai ape hehehe

nome berkata...

bibu: kahhhhhhhhhhh...lawak weiii!!! :D