Selasa, 5 Mac 2013

BAWAK ANAK2 MELAWAT AQUARIA

Jom kita mengembara ke dunia dalam air...moh kita beramai2 secara berjemaah terjah Aquaria, KLCC (^_^)

alhamdulillah aku dah selamat angkut anak2 terchenta pegi melawat 'kawan-kawan' di Aquaria...bibik pun teruja abis! seumo idup dia lom penah sampai lagi ke KLCC apatah lagi Aquaria...bukan main suka dia dapat pegi tempat2 camtu...lagi2 dapat duit 'bonus' dari aku...memang sakan la dia! ekeke :D


 
Gambar Sefamily...inilah keluarga kecil kesayanganku....anak bujang aku Aryan tak sporting la sebab dia dah lapar time nih...tak sabar nak makan...bubur Aryan mmg siap bawak kalau nak kuar kemana2 :D





 
 haih la Aryan! dia punya meronta nak makan tu lain macam...lawak pun ada...dia ni memang rock tau! adoilah anak..lawak la kamoo nih...memang kamoo dan along Aleesya penyeri buat ibu dan ayah nak! ibu dan ayah sayang korang sampai ke syurga (^_^)







raja hatiku! ahaks! :P






 ibu pengasuh anak2 aku a.k.a bibik...thanks bibik sebab menjaga anak2 aku dengan baik sekali...syukur alhamdulillah!






 napelah anak lelaki aku bermata kuyu nih? alah flash camera la tuh! kahhhhhhhh






 inilah bila laki bini bergambo berdua...muat2 camera jer! kahhhhhhhh...pasangan tembun dan tembam! :P






 puas bile dpt tgk anak2 happy masuk Aquaria :D






 ok masa memasing tengah jakun tgk ikan2 berenang






 sesi mempekenalkan ikan kepada bibik dan anak2...aku dah macam tourist guide plak! kahhhhhhhhh





 pasangan belangkas yg sukar dipisahkan...ayah dan anak! :)






 bergambo dengan ikan jaws tido plak...tido kot! tak pun ikan tu tengah dating...ahaks!
 





 ikan jaws yang sungguh hensem! 






 2 pasangan berchenta! kui kui kui :P






 hidupan air yang menenangkan!

2 ulasan:

Nurul Ain berkata...

Tak pernah lagi bawak Syamil gi Aquaria..teringin jugak

nome berkata...

ain: wajib bawak tau! ada memacam binatang kat dlm Aquaria selain ikan2 dan hidupan laut....mmg syok! sure syamil suka giler! :)