Khamis, 28 Mac 2013

Koleksi Kasut Si No-Me

Salam malam jumaat semua! tak tau nak citer apa dah...byk nak hapdet sebenarnya...

24hb March baru nih...genap sudah umo anak bujangku Aryan setahun...boleh plak dia demam masa besday dia...demam nak pandai berjalan dan tumbuh gigi...kesian dia...meragam sehari suntuk...later aku citer yer! :D

Arini saja je la nak citer pasal koleksi kasut yang ada dalam simpanan aku...semuanya kaler hitam! macam dah takde kaler lain si no-me nih...nak buat camne? aku memang peminat tegar kaler itam..bagi aku, Hitam itu Menawan! Hitam itu boleh menyembunyikan kegemukan seseorang like me! kahhhhhhhhhh :D

Tapi aku rasa aku nak let go salah satu koleksi kesayangan aku nih...tak larat rasanya nak jalan dgn kasut tinggi...patah pinggang cik no-me! huhuhu..dasar dah tembun skrg nih...memang segalanya sakit! :(

nota sipi: malam ni mak dan adik badik aku dtg berlonggok kat umah..yahooo!!!


 ni namanya kasut emergency! emergency beli untuk dinner Retro! kata retro kan? so kenalah berplatform...sib baik berbaloi menang...so dptlah ganti balik rugi beli kasut dan sewa costume bagai...syukur alhamdulillah! 







 beli kat Parkson KLCC..sib baik ada diskaun 40%...kalau takde diskaun...memang aku tak beli lah...rugi $$ jer...huhuhu








 kasut H&M ni pun kasut baru gak..beli jumaat lepas...hari yang sama untuk dinner Retro...nampak terus berkenan di mata...leh buat pakai2 kat opis...rambang mata kalau masuk H&M...harus dielakkan melawat tempat2 sebegitu :)


 



 comel! tapi kenapalah aku pilih kaler itam yer...ish ish ish 







 
 kasut ni beli raya tahun lepas...kasut jelly...now rasa nak let go! kualiti masih cantek dan dijaga rapi..ada yg berminat? size 39...







kasut ni sgt cantek dan cute tau! :D

1 ulasan:

diana hussin berkata...

kalo nk let go brp rm?