Jumaat, 7 Disember 2012

No-me Bercamwhore sorang2 dalam Jamban

Alhamdulillah, audit projek aku dah abis dengan jayanya semalam...so arini aku boleh berhoye2 main teng-teng kat opis...ha korang mampu? ekeke

petang karang ada jamuan besday kecil-kecilan utk Superintendent2 projek aku..syok ooo!!!

bile dah takde keje camni...aku bercamwhore dalam jamban je tadi...layankan je la! :P

rindu nak tempek gambo dalam blog sendiri...eh takpe kan? :P







lokasi kejadian adalah di jamban FVSB tingkat 10...my peberet place utk bercamwhore :D







Jelingan Manja from No-me...eeeuuwwww! sila tahan muntah anda yer :P






 ok korang tu jer....babai! :)

 




 ni plak gambo semalam kat LRT...lama giler tgu en somi amik...kepala dah pusing2 time tuh..huhuhu


4 ulasan:

Nurul Ain berkata...

aku dah hagak...ni keje ko kan!

nome berkata...

N: sapa suruh ko bg idea kat aku? X psl2 aku terjebak :-P

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

hahaha tado kojo..jamban bersih takper

nome berkata...

Tinie: tu ar psl...kojo dah settle, tu yg membuatkan aku nak bercamwhore...ekeke...sib baik jamban cantek...kalau x, aku x sanggup oooo