Rabu, 26 Disember 2012

Baru Nak Pakai Astro Beyond...huhuhu

mesti korang dok kutuk aku kan kalau citer pasal Astro Beyond nih...org laen dah lama pasang, aku laki bini baru terkentut2 nak pasang....kui kui kui...

disebabkan byk kali kami terlepas tengok movie best2, so kami nekad pasang jugak si Beyond nih...lagipun ada pakej menarik...bagi aku berbaloi2 la! aku amik Pakej A..dalam tu ada Basic Astro plus Mustika, Sports, 3 mini Pakej (Movies, Channel Cartoon & Channel AXN)...pastu aku tambah satu lagi channel Baby Tv..so total kerugian termasuk 6% govt tax...cuma RM137.80...ha sangap terus!! 

Yang paling teruja of kos lah my other half, en somi.  dapatlah dia rakam rancangan bola kegemaran beliau. ekeke...

so gigihlah org astro dtg umah aku pagi Sabtu lepas...kena upah 50 hengget utk keje2 pemasangan...pitam lagi! (-__-)

 alhamdulillah pak beyond dah ada di umah kami...senang nak kuar berjimba tanpa risau sebab movie best2 dapat dirakam :D






 dasat ooo org astro yg gigih panjat kat luar umah aku utk pasang pak beyond...takut dia tergelincir jer...tapi segala kecacatan atau kematian adalah di bawah tanggungjawab Astro k! bukan i tau....aiyak!!! kui kui kui :D







 Pak Beyond dalam pembikinan (>_<)






 Gigih buat nasi lemak pada pagi sabtu...kami memang suka ternak lemak...nanges T_T






ada sambal udang pedas power, telur rebus, ikan bilis goreng garing2, kacang goreng, timun, dan ayam goreng kunyit...camne tak gemok? nanges lagi T_T


8 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

takperla gemok asal bahagia hahahaha
aku perli diri sendiri

nome berkata...

tinie: huhuhu...bahagia la sangat *tgnkedadamatajulingtepi* kui kui kui :D

Liza Hashim berkata...

hua hua umah aku lagi xde astro beyond nome.. tp aku rasa rugi je kalau aku pasang.. aku bukan tgk tv sgt coz tv diconquer oleh Qaleesya.. kartun 24 jam.. nangessss..

Jue @ atanayuiman berkata...

rumah sy pun xder astro... hehe..

nome berkata...

ku: kita senasib wei...cuma aku dpt tgk tv time mlm..itupun lps dah pass tab bg kat dia...kalau x, mmg aku x dpt tgk tv lgsg...jom nanges sesama

nome berkata...

jue: lg senang x yah pasang astro kot...sbb siaran astro byk ulangan...huhuhu

Nurul Ain berkata...

sambal udangggg.....ko mampu buat aku lapar skg ni.nak g kuar beli sarapan skg jugak!

nome berkata...

ain: ya ampun weiiii....