Isnin, 17 Disember 2012

Ceriter Hari Ini (>_<)

salam monday blues gang! sorry lambat hapdet blog arini...walaupun lambat tapi saya gigih hapdet tau :D

tak kisah la citer apa pun, janji hapdet...kui kui kui :P

esok saya coti bawak anak bujang gi medical cek up...tak sabar nak riak kat nurse anak dah tumbuh gigi 2 batang...eh boley ke camtu? :)

so kita hapdet dulu citer lunch saya tadi kat Traders Hotel dgn Operations Dept...ni kiranya last makan2 utk Quarterly Dept for Year 2012...so next year silalah pilih hotel Grand Hyatt yang baru nih...tak sabar nak rasa makanan lazat kat Hotel nih...dah siap pun! Hotel Grand Hyatt ni terletak betol2 sebelah KLCC...gah dan mewah nampaknya luar hotel nih...so tingin nak rasa foods kat situ...agak2 lazat tak? Dato, boley kan?! :D

 ni dah kali ke-5 makan kat sini...so next year boleh remove from the list la yer...bosan sebenarnya...ahaks! :D






 antara makanan yg sempat aku snap...malas nak snap semua, org hotel tu ingat aku ni cam mamarazzi plak...malu sey!






 geram je tgk udang2 tuh...tp malas nak kopek!!! maka jadi hiasan je la...arrghh!! geramnyaaa!!!






 burger apa la tu...tak tau aku (o_O)






 Makanan2 Jepun...of kos la aku dok mencari makanan peberet aku dulu :D






 My 1st Plate...see i makan sekor je udang sbb malas nak kopek! now rasa menyesal nape tak sebat byk...






 Amik ni sket, rasa sana sket...jadi ler..jangan tamak :)







 Pumpkin Soup...bila makan ni tingat kat Aryan sebab Aryan sgt minat kalau dpt makan bubur pumpkin...setiap 2 minggu aku akan beli satu biji labu...







 sedap sgt semua2 nih

 





 dah kenyang makan, gossip adalah wajib....tu derang tgh borak apa ntah...aku yg tersepit tgh2 nih hanya mampu kata "WAT EVER!!!" kahhhhhhhhhhhh






 3 gadis FVSB sedang cuba control perot yg senak!!!





tu tgh sibuk celebrate birthday utk final quarter start dari bulan Oct sampailah Dec 2012

Tiada ulasan: