Rabu, 26 Disember 2012

Persiapan Sekolah Anak...I Teruja Sangat :D

seronok la bagi mereka yg dok bergelimpangan di atas katil...huhuhu
seronok la bagi mereka yg dok berdengkur skrg nih...huhuhu
seronok la bagi mereka yg boleh kuar bersopping skrg nih...huhuhu
seronok la bagi mereka yg boleh kepit2 anak skrg nih...huhuhu

aku gak yg tak bape seronok layan keje kat opis...huwaaaaaaa
aku gak yg sangap depan pc skrg nih...huwaaaaaa
aku gak yg rasa nak larikan diri dari keje skrg nih...huwaaaaaaa 

oklah bagi menggembirakan hati dan badan yang malas bekerja nih...so dgn rajinnya i update blog...i teruja nak citer psl persiapan anak sulung yang bakal bersekolah tahun depan...mak mana tak teruja kan kalau anak first time nak masuk sekolah? i kan over! :P

Anak perempuan i ni sgtlah suka dgn koleksi brg2 Princess ataupun Barbie...so segalanya from head to toe nak Princess or Barbie...pitam mak nya! almaklumlah dia baru first time nak sekolah, so i bagi je la peluang dia merasa :D


 kami sopping kat One Utama sabtu lepas...umang ai! ramai giler manusia..almaklumlah mereka sopping last minute utk krismas






 si Ayah yang gigih sopping kasut anak...kami beli 2 pasang kasut..satu itam dan satu putih...itupun rasa cam tak cukup...tak cukup or aku yg over nih? kui kui kui :P






 ingat nak beli kasut brand Princess..tapi mata i lebey tertarik pada kasut Pallas Jazz nih





 baik promoter chinese tu tau...gigih tolong kami cari kasut anak...eh sapa nama u ek? thank u amoi :D






berlaga montot i dgn mak2 budak lain sebab berebut cari brg sekolah anak...sib baik tak bercakaran..ekeke...


6 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

tak saba nak tau pengalaman leesya first day ke sekolah. dah besar anak2 kita kan mie :)

nome berkata...

alya: baru aku paham perasaan dan situasi ko masa mula2 nia dan adel baru nak start sekolah...memang cemas beb! memang teruja! sampai skrg aku rasa aku di awan-awangan tak caya anak sendiri nak masuk sekolah :D

Nurul Ain berkata...

jgn jd mcm aku sudah..masa kita hantar 1st day skolah,anak relax je.maknya pulak yg sedih sebak bagai...

nome berkata...

ain: ha yg tu aku pun dpt agak dah feeling aku camne nanti...sure aku yg over sebak walhal anak dah halau2 suh balik...kui kui kui...kita kan ratu air mata? tak gitew :P

Liza Hashim berkata...

aku beli sepasang jer.. color putih. tu pun jenuh cari yg sesuwei tuk kaki qaleesya.. last2 dapat kt bata brand B first.. tgk dulu nanti camne penggunaannya.. kalau agak2 cam tk cukup sepasang baru beli sepasang lagi.. by the way, mmg teruja anak nk skolah ni.. ari ni dh msg cikgu nk beli uniform sepasang lagi hahah..

nome berkata...

Ku: teruja kan? Semuanya nak beli...aku dgn faizal pun sama...seronok bukan main tp dlm masa yg sama..rasa sebak pun ye gak...huhuhu