Khamis, 10 Januari 2013

Lunch di Tony Romas - 1st Entry untuk 2013

Selamat Tahun Baru semua...wahhhh dah masuk 2013 yer...cepat sungguh masa berlalu!

sorry dah lama tak hapdet blog...lately ni aku sibuk uruskan anak2...yg sulung dah bersekolah..yang kecik plak tgh tak sehat skrg nih...demam nak pandai dan tumbuh gigi...huhuhu

esok2 aku citer peristiwa lepas2 yer...arini kita hapdet dulu citer arini

tak lain tak bukan tentunya citer pasal MAKAN DAN MAKAN :P

alhamdulillah rezeki aku and the gang dpt makan western di Tony Romas...lokasi kejadian kat Pavillion...terima kasih sgt2 kat beliau yg sudi belanja aku dan kawan2

 rezeki arini...best sgt! lagi2 ada org belanja...weeehuuu!!!






 muka2 yang tak sabar nak makan






 ha inilah dia TOKE BESAR






ini aku punya! aku order Beef Short Rib...semput aku nak habiskan!







aku yang tak sabar! besar giler Short Rib nih






 
 kitaorg makan sedap2 dan mahal2...TOKE BESAR order nih jer...huhuhu






 next visit aku nak order hat ni la...sedap giler!!! dia punya udang dan sos tuh...perghhhhh...nama dia KICKING SHRIMP atau dlm bahasa melayu UDANG MENYEPAK...kahhhhhhhhh






 yang ni plak Chicken Tenderloine...bapak besar punya portion...byk giler dia letak ayam dan fries...siap balik tapau tau...puas hati!!!







 ni pun sedap gak...pun balik menapau sbb byk sgt






 ni Sandwich New York Steak! sedap weiiiii!!! besar giler sandwich dia






 yang ni Fara punya menu...dia order Solmon apa ntah...tp memang power la!!






 ni plak menu burger...besar giler!






 ini desert kitaorg...TOKE BESAR order 2 set utk setiap jenis...ha makan la kami sampai pitam!!!






 
 balik tu kami lalu kedai nih...TOKE BESAR ajak masuk....dia suruh pilih gula2 sticky nih...dptlah sorang sebalang besar....perghhh!! syok tol lunch aku tadi






 kagum tgk derang melenyek gula2 tuh...dari lembut terus jadi keras....wahhh!!!






 ini ole2 dari TOKE besar utk kami...yahoo!!! leh bawak balik utk anak kat umah :D

4 ulasan:

Nurul Ain berkata...

gulanya mcm mana?

nome berkata...

besar weii gulanya

aku tempek gambo kat FB yer...ko tgk k

Tanpa Nama berkata...

Anas always on diet.. Puas hati mkn eh nome.. Nk sikit...

nome berkata...

ira: tu ar psl...mie rasa dia tgh pulun diet tahun nih...mie je tak diet2 lagi...huhuhu..

memang puas hati dpt mkn sbb portion dia besar2