Selasa, 22 November 2011

Update Aku Arini

Alhamdulillah kini kandungan aku sudah masuk fasa kedua…kandungan sudah masuk 20 minggu…syukur alhamdulillah

Tiada alahan, tiada keinginan nak makan yang best2 (tapi kalau dioffer, mmg pantang ditolak…dulu, kini dan selamanya…kahhhhhhhhhh)

Sudah merasa pergerakan baby tapi belom kuat sgtlah…sket2 jer…cam ada angin lalu dlm perot…

Jantina? Jeng3x…sudah menampakkan jantinanya sbb bile discan baby kedua nih mmg kangkang bolat2 (^_^)

Tapi untuk keputusan yg lebey tepat, maka tunggulah next month ;D

Kakak Aleesya suka mencium perot ibunya…perangai manjanya makin menjadi2, suka diberi perhatian….kalau diabaikan, boleh merajuk tahap olimpik…layankan jer!

Aku lom lagi pakai uniform peknen…masih pakai baju keje lama…tak suka minum susu tapi suka minum soya atau 100plus….

Pelahap kalau nampak nasi dan lauk2 kampung…western biasa2 jer…kalau ada, mmg aku bedal…tak penah menolak..

So apa lagi ek? Takdelah kot…tu je tentang aku….

Dah lama aku tak amik gambo…ini gambo aku arini…ada perubahan ker? Aku rasa ada kot..kembang tang muka dan idong…kahhhhhhhhhhhh….

hai semua....thanks kepada semua yg sudi melawat blog bersawang ku ini

10 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

muka mu tetap maintain me! rindu dgn celoteh kamu! :D

Tanpa Nama berkata...

klu 20mgu dh nmpk jantina..mmg dh tau sgt la ape jantina nye... (pengalaman nih)..
adik ira pn 20mgu gak skrg..due bln 5..

Mudd berkata...

cam samaaa je kak... tade perubahan sgt.. :P still gojes..

nome berkata...

alya: thanks dear...rindu dgn celotehku? aku pun rindu gak dgn celotehmu itew...

nome berkata...

ira: jeng3x...ira dah tau ek? wahhh...byk pengalaman nih...

say congrates kat adik ira...sama due dgn mie la...

nome berkata...

mudd: thanks dik! mmg takde ek? yesssss!!! i loikeee!!! ate ko pun ari2 nampak akak...sure ko arif ttg perubahan akak kan...cayang kamooo

Liza Hashim berkata...

sekejap je kan.. muka ko tk nampak berubah la nome.. aku doakan ko dan baby sihat.. amin. rindu celoteh ko..

nome berkata...

ku: kan beb? kejap je kan? tup2 dah 5bln...esok2 dah nak banak...berdebor2 nih...huhuhu

tak nampak ek mukaku kembang secawan? ke aku sorang je pasan ek? ekeke...tp aku dah makin tembun skrg...selera mkn tak dpt dibendung...ekeke...

thanks ye beb...aku aminkan doa mu itew...

i miss u too dear

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

muka masih menten belum bolat2 hahahaha

nome berkata...

tinie: eh yer ker? sukanya kita...thank u thank u (^_^)