Jumaat, 25 November 2011

JACOB YANG HENSEM...FENGSAN!!!

Best dowh filem nih! Aku mmg follow citer ni dari mula lagi….peminat tegar kepada jejaka serigala yg super hensem…sapa lagi kalau bukan JACOB!

Aku minat JACOB sampai terbawak2 beli biskut JACOB…dengan harapan..kalau aku makan biskut JACOB, aku akan sentiasa ingat kat JACOB twilight tuh! Kahhhhhhhhhh

Punye suka sgt kat mamat nih, aku letak gambo dia besar2 kat wall pc aku…mana tau esok anak aku kuar, ada iras2 muka si JACOB nih…wakakaka…marah plak en somi nnt…

Jom kita pi tgk citer nih…aku plan nak tgk wiken nih…kalau en somi tak mo ikut…aku sanggup redah sensorang (^_^)



menarek ooo citer nih!





bella jadi vampirekah? moh kita saksikan di pawagam





kawenkah mereka?





super hensem ooo!!! marvelles la ko ni JACOB...






oit! oit! ko renung sapa tuh? cair bair aku kat sini tau....





arrrghhh!!! masyuk tol renungan mata ko ni





 walaupun ko buat muka sememeh...ko tetap mengaum!






giler hensem la ko ni dowh! tak sanggup tgk ko ni lelama....kang jadi igauan aku sepanjang malam...kahhhhhhhhhh

4 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

aku kalau nmpk jacob mula la tesengih2 mcm jumpa boypren! kahhhhhhhh.... aku mmg minat jacob dari edward cullen. terkemut2 je aku tgk mamat tuh. ahaha.. tp apakan daya mmg edward kawen dgn bella kan

nome berkata...

alya: sama la kita beb...senyum simpul2 aku kalau tgk si jacob nih...mula berangan mat jenin...kahhhhhhhhhh

edward kureng minat la muka dia..sbb ramai sgt muka spesis cam cullen tuh...cam jacob dia lain sket...ala2 kacukan spain gitu...

Mudd berkata...

ehemm... hari ni turn kta lepak ngn jacob ye.. bye kak.. lalalalalalalaa...

nome berkata...

mudd: tak aciiii!!! ko robek cintaku jacob...turn akak ngan jacob wiken sok...so jgn kaco2 yer....