Isnin, 14 November 2011

Amik Peluang Hapdet Blog Kejap

Assalamualaikum geng…lama sungguh aku tak berblog….on off la gamaknya sejak dua menjak nih…super bz mengalahkan superman! Ekeke…

Sepanjang seminggu aku off blog nih…mcm2 perkara aku kena settlekan…poning den!

Antaranya:

  • Cari bibik baru sebab bibik lama udah selamat ku hantar balik ke pangkuan keluarga beliau sehari sebelum raya haji….(membazir $$$ jer sbb 200% kita yg buat…malas tahap olimpik!)
  • Keje opis bertambah2…balik umah plak tolong mak apa yg patut…maka aku pitam awal di kamar tdo…kahhhhhhhhhh
  • Bile ujung minggu plak, melepek kat umah sendiri di Subang….non ado aktiviti berjimba2 atau menyeleweng di sopping complex…huhuhu!!!


Dan byk lagi sebenarnya….tp aku malas nak merepek byk sgt sbb ada keje tgh beratur untuk disettlekan!!! Aiyak!

Nota sipi: Arini aku dok tingat kat Aleesya jer…dia tak sehat since dari semalam…mlm tadi badan dedar2 dan batuk2..tadi tepon mak, mak ckp dah kurang sikit…alhamdulillah..kalau start dedar balik…terus zassss ke klinik L

 boleh plak terjumpa CD gambar2 aleesya kat drawer aku nih..windu tol dgn aleesya time kekecik dulu...skrg pun windu gak 





rasa nak geget2 pipi dia tuh!





 x silap aku masa ni umo dia 7bln..dia temankan kami berdua celebrate anniversary





 alolololo!!! so sweet






yang terakhir of kos lah gambar kami sekeluarga (^_^)

2 ulasan:

Liza Hashim berkata...

comel bebenor alessya ni.. untung ko ada ank dara comel loteh ni..

nome berkata...

ku: thanks beb! semua anak2 kita sgt comel...kurniaan Allah...alhamdulilalh syukur