Khamis, 3 November 2011

Inilah Rumahku Syurgaku

Inilah rumah saya dan family saya…saya secara rasminya sudah mula menetap dirumah ini pada 30hb Oktober 2011…tapi pada hari wiken sahaja L

Ala skemanya aku bercerita…tak retilah beb! :)

Inilah teratak kecik untuk aku dan family…pada usia 31thn nih, barulah skrg dpt merasa duduk kat rumah sendiri…sebelum ni asik dok menyewa kat org jer…6thn lebey tuh! Gagagaga….

Tapi sayangnya aku lom boleh duduk kat umah ni tiap2 hari…huhuhu…buat sementara ni aku dan family dok menetap kat umah mak di serdang…ate bibik aku kan dah lari masa raya aritu and then bibik skrg ni aku tak bape percaya lagi…maka berkorbanlah yer (-_-)

Segan plak aku nak tunjuk satu persatu umah sempoi ku ini…aku bg sipi2 je la…almaklumlah umah biasa jer…seyes mengikut kemampuan aku dan en somi…syukur sgt2…


bibik aku sibuk menyusun barang2 ke dalam lemari...kat ujung luar tu aku buat wet kitchen...dlm umah plak adalah dry kitchen




simple jer




 welcome to Mickey Park a.k.a Bilik Menan Aleesya & 'adik'nya nanti




sebahagian anak2 patung Aleesya yg aku susun atas rak...sbnrnya tak cukup ooo...ada 2 kotak lagi yg lom bukak...semuanya anak patung...mana nak sumbat nih...haih!




ini je yg mampu aku susun...ada lagi sebenarnya...tp tak tau nak boh mana...




inilah bilik menan anak2ku

14 ulasan:

Ryn berkata...

rumah sendiri itu yg penting..sekecik mana pn tetap rumah sendiri kan..cantek dapur ko mie! berbaloi2..

Jue @ atanayuiman berkata...

alhamdulillah... kecik ke besar, janji kita dapat kepuasan bila dapat duduk rumah sendiri.. kan?

nome berkata...

ryn: aku setuju ryn...walau sekecik mana pun, itulah hasil usaha keje selama nih...alhamdulillah...

nanti jemput ke umah ye beb

nome berkata...

jue: betol sesangat2...akak setuju

amiey lee berkata...

cantik bilik mainan...

salam kenal ye

nome berkata...

amiey: terima kasih...salam kenal dari saya (^_^)

Mrs. Simplicity berkata...

comel gila mickey park utk anak2 ko tu beb. harus dijadikan panduan utk hias play area anak2 ni. me, panjang dapur ko weh. puas hati kan? harus bersilat cekak bila memasak ni. hehehe... :p

nome berkata...

alya: lahai, simple je bilik menan tu...xpe, meh kita kongsi2 idea...ok ke dapo aku tu ek? kalau ko suka...aku pun suka gak..thanks beb...memasak? bile la tu yer...time2 wiken je la gamaknya...

azza berkata...

wah..bestnye dh dok umah sendirikan..kita pun sama akhirnya dapat gak dok umah sendiri..alhamdulillah....

Liza Hashim berkata...

congrats nome dah dok umah sendiri.. tk kisah la kecik atau besar.. tu bukan ukurannya.. janji umah tu jadi syurga tuk kita sekeluarga.. nice kitchen and play room aleesya..

peah @ peps berkata...

cantik cabinet nome...paling best tu...playroom tu...mmg tak kuar la bdk2 nanti..sangat menarik...

New Post: Trafalgar Square, London

nome berkata...

azza: tahniah! tahniah! sure seronok dan teruja nak menghias umah kan? :D

nome berkata...

ku: thanks dear...suka mmg la suka dok umah sendiri..tp tak berkesempatan nak duduk situ 24-7 la beb...ate dok time wiken jer...huhuhu...

nome berkata...

peps: thanks dear...kalau u suka, i pun suka jugak