Rabu, 8 Januari 2014

Makan Hari Tu & Makan Hari Ni

Arini kita citer pasal makan-makan yer! no-me dgn makanan memang tak dapat dipisahkan..rasa cam kureng je blog aku ni kalau tak hapdet citer psl makanan...kahhhh :D

HARI TU


 Sejak en somi dah jatuh cinta makan Nandos...kerap nau bernandos lately nih...aku biasa2 jer...tak kisah mana2...semua pun aku telan! memang dasarrrr :D




 ha ko! setengah ekor ayam en somi aku bleh perabiskan...punyalah dia suka sgt! ini set en somi, 1/2 chicken Hot Peri-Peri sauce with Mediterranean Rice and Chips





 Aku saje je pegang sos garlic tu...tp tak makan pun...aku hanya mkn ayam cicah dgn tomato sos jer...cili sos takde kat nandos la! hat segala peri2 sos tu, i tak bape nak masuk la so i tak amik..I is tak reti! huhuhu





punyalah tak nak kalah dgn en somi..aku pun terjebak order 1/2 chicken mild sauce with wedges and garlic bread...tapi tak abis pun...aku mkn 1/4 chicken jer..yg lain serah kat en somi...licin uoolss!!!



HARI NI



 selfie diri dan bff wajib ada sebelum makan yer :D





 anak2 dara yg lunch bersama tadi...ahaks! :P






 lunch disini!






ini yang aku sebat tadi..senak betol nak perabiskan..Solmon Grilll...besar giler portionnya





inilah tujuannya...Capt Jai belanja kami semua utk celebrate birthday superintendentnya...so sweet!!! semoga panjang umo Capt Tan!

2 ulasan:

el berkata...

ritu weols mkn kat nandos gak
ntah bila lama x rasa..mcam kureng skit rs ayam dia..tp sos garlic dia mmg iols suka haha

nome berkata...

iollss ala2 boleh je makan nandos nih...tp iollls ikut tekak somi iollss!! ioollss telan je apa yg ada depan mata...tp kan sos peri2 tu, ioolss tak bleh nak telan..iioollss rasa uuuoolls masak lagi hebat dari nandos...cer masak! cer masak!