Selasa, 11 September 2012

OPEN HOUSE DI UMAH AIEZA

jiwa aku meronta2 nak hapdet blog ni walaupun aku kebizian terlampau...dengan training la, org offshore la, kewangan dan budget projek la, itu la ini la...adoiyai! naik demam dibuatnya (O_o)

okeh meh aku stori dengan laju2 yer...kejadian ni berlaku 2 minggu lepas...aieza my bff aku ajak dtg umah...dia buat open house kecil-kecilan khas utk member2 dia nih...kalau org dah ajak kan? wajib la aku dtg...lagipun dah lama kami tak ketemu...rindu weiii!!

acik hasnah a.k.a mak aiza masak sedap plak tu...nasi beriyani dengan ayam masak kurma...mmg termantop la! ada rendang dgn lemang bagai...so heaven! thanks ye acik hasnah...

tgk jelah gambo2 kami yg meriah dgn keluarga masing2...bertambah besar dah family Hi-5 ni yer :)




kami anak banak tgh bersiap nak serbu umah aiza





cepat sungguh anak dara ku ni membesar....dah umo 4tahun...






bile dah jadi mak2 org nih...mmg susah nak amik gambar sama2...ada je tak menjadi...korang tgklah yer....time ni dah cantek dah...tapi ryn plak not in the picture...alahai...





sesi kelam kabut bermula kalau anak2 dah masuk campur....mmg tak jadi la nak bergambo...






bile mama dia sibuk nak bergambo, anak2 plak meraung...jeles tgk mama dia posing...ekeke...





ha ko, aku leh gelak jahat kat situ bile keadaan jadi kelam kabut camni...huru hara weiii!!!





mak2 dah cantek dah...boleh plak anak alya dtg menyerbu...tp mama dia maintain senyum...lawak weiii!!!







inilah rupe kejadian sebenar....memasing sibuk nak betulkan position memasing





eeermmm tak jadik jugak...adoiyai!






ryn dah masuk tapi anak2 tak menyempat...





hampir menjadi






yeay! cantek! tapi anakku aleesya takde






okehlah kan....




inilah org kuat...acik hasnah mak kepada aieza






situasi sebenar di umah aieza....kelam kabut weii...bukan setakat mak2 jer...apak2nye pun huru hara nak cool downkan anak2 memasing






anak aku aryan yg lena dibuai mimpi






inilah kekdahnya kalau mak2 berkumpul...makan secara berjemaah....menambah2 aku mkn...sedap tau!





best sgt dpt makan mcm nih





balik dari umah aiza...aku singgah alamanda...saja bawak anak2 jalan sambil beli brg sket






isi tangki anak dulu...baru syiok nak berjalan







me and my dotter








ayah dan anaknya






me and my rummit





bagi peluang kat anak main campak2 bola kat alamanda




OK TAMAT! JAP LAGI SAMBUNG PSL OPEN HOUSE LAGIK DAN LAGIK!

6 ulasan:

Mudd berkata...

sis....i love your baju kurung.........

nome berkata...

mudd: thanks dear...ailebiu lah!

Nurul Ain berkata...

meriah happening je life ko kan...suka aku tgk..im happy for u

nome berkata...

ain: thank you darl :)

ko pun apa kurangnya...happy for u gak...syamil dah bertambah ensem...

Mrs. Simplicity berkata...

makcik hasnah nampak sangatlah muda dan cantik! :D kita kalau dah berlonggok mmg begitu lah kekdahnye kan. haru biru. tapi itu yg fun! :)

nome berkata...

alya: kan? nampak muda kan cik hasnah....kurus pun ye gak...

camtulah hi-5 ye...selalu meriah dgn keletah anak2 :)