Selasa, 7 Ogos 2012

Kek & Jalan TAR

ha korang berani ke nak makan? aku tengok pun nak pitam...inikan plak nak ratah kek ular ni idup2...geli weiii!!!

nota sipi: insyAllah malam ni berbuka berdua dengan en somi di Saisaki (dah itu je yg dekat dgn opis), pastu terus terjah Jalan TAR...aku dah cuak nih...baju raya aku, en somi dan anak2 lom beli...dibuatnya takde size dan kaler...tak ke kojol aku nanti...kang berwarna warni plak di pagi raya sok..giler arrr!!! arrghhhh!!! sib baik baju jalan anak2 dah settle...tinggal baju2 tradisional jer (mari berdoa) T_T

9 ulasan:

Unknown berkata...

sama la kita nome, aku pown beli bajub raya..ngat nak terjah ptg ni balk kj. g masjid india... kalau tersermpak halu-halu

Unknown berkata...

ish ish aku ler ibu si fatin

nome berkata...

la kamooo ke tinie: kekekeke...aku igt sapa la yg 'unknown' tu...

ko pun singgah jln masjid india ek..ok2..kalau nampak aku...ko lepuk je bahu aku k...leh la kita sopping gather2...

A.I berkata...

ayoyo...sebijik ular betoi!!

alaaaa..bestnye kowang. aku anak branak blom sopin baju raye pon. tgh tunggu durian jatuh. tp ntah ada ntah idak :( aku belikan dulu baju kurung bebudak haritu. takut susah nk dpt yg sama nnt..huhuhu

nome berkata...

k.ai: ok la tu kak...at least baju kurung bebudak dah seragam...aku ni tak taulah dpt ke tak kaler sama dgn anak2...riso aku...

aku tak tau la dpt ke tak Vitamin B utk raya ni nnt....dengar cam takde...tp aku hope sgt ader...mari berdoa kita yer....

Jue @ atanayuiman berkata...

serius tak berani..! kalau makan pun akan muntah!!!

Nurul Ain berkata...

aku pulak anak dgn bapak sama kaler baju tp bukan kaler yg aku harap2kan...huhu

nome berkata...

jue: ha kan? mabuk akak tgk rupe kek tu..apatah lagi nak sumbat dlm mulut...mmg bizarre food lor!

nome berkata...

ain: sama geng dgn aku beb! thn ni bukan kaler yg aku plan..sungguh unplanned...tibai je la beb...janji beraya!