Selasa, 14 Ogos 2012

ARYAN BOTAK DAN HAMPER CANTEK!

semalam 13 ogos, selamat sudah kepala anak bujangku Muhammad Aryan Afeef BOTAK!!! ekeke....alolololo...mula2 ayah dia botakkan....pastu dia dah jerit2 rimas...maka rilekla dulu...then my helper a.k.a ibu pengasuh anak2 aku plak botakkan kepala dia...so inilah rambut raya Aryan...keh keh keh! 
 
kalau ada sesapa yg tanya nape aku tak botakkan anak aku awal2....jawapan dia senang jer....sbb anak aku nih dilahirkan tak cukup bulan...ubun2 dia sgtlah lembut dan fragile....tak sanggup lah kami...seram weiii!! bagi sesapa yg tak tau...anak bujang aku dilahirkan tepat 36 minggu kandungan...seminggu awal dari tarikh matang...pastu lahir plak dengan berat 1.9kg jer...cian kan? very the fragile magile...nangis mak aku bile nak mandikan cucu lelaki dia ni tau...
 
nak jaga baby premature ni plak mmg perlukan 200% komitmen dan ko kena sentiasa bersih dan bebas kuman...sbb tu aku tak bagi sesapa dtg lawat anak aku...maap ye kwn2 dan sedara mara! hope korang paham...ulang alik sepital x yah ckp la...umo 10 hari dah demam and kena admit balik..pastu dpt plak prolong jaundice selama 1 bulan..camne aku tak sasau weiii!!! kurus aku masa pantang...turun 15kg...pastu naik 20kg...kahhhhhhh...lantak!
 
kat umah aku mmg bekalkan sanitizer dan penutup mulut...sampaikan aleesya pun kena pakai..cian la kakak leesya...now alhamdulillah...semoga aryan dan aleesya sentiasa dilindungi dan sehat2 selalu...
 
nantilah kalau aku ada masa, aku citerkan pengalaman bersalin yang membuatkan aku serik utk mengandung dan bersalin...huhuhu T_T




 aryan botak! kahhhhhhhhhh






 dah lebey kurang cam rambut ayah dia jugak...oklah tu kan




 
 terselit sekali gambar hamper from my bff yang tersayang (ko tau ko sapa yer dear)....ailebiu la...thanks beb bagi aku hamper yg sgt comel nih...tak sanggup aku nak membukaknya....biarlah kueh tu expired...kahhhhh






yang ni plak hamper dari boss aku yang tersayang....Mr Wong Tze Han (dia suka baca blog aku..so kena ucapkan terima kasih...baru dpt markah full nanti...kahhhhh)







ada 4 hamper utk 4 secretaries....so yang ni aku punya....thanks boss!

6 ulasan:

Nurul Ain berkata...

makin kecik si bujang ni bila dah botak...huhu

nome berkata...

ain: ekeke....dlm gambar kot...ce tgk kat luar beb...eh ko raya mana weiii?

Norsi berkata...

Comeynyer la anak bujangmu Nome. Geram je nak gomol. Hehe.

Selamat hari raya dear.

nome berkata...

norsi: thanks norsi.....selamat hari raya buat awak sekeluarga...maaf zahir dan batin yer..

Tanpa Nama berkata...

Byknye dpt hamper.. Terubat hirisan kat jiwa sbb xde B kan... huhuhu..

nome berkata...

ira: ha ah la dear...takde B la tahun ni sbb kita dah follow sistem MISC yg baru....huwaaaaaaaa!!!