Jumaat, 3 Ogos 2012

Eksiden di Pagi Jumaat...Nauzubillah

salam jumaat semua! (^_^)

arini aku hampir pitam uooolllsss!! sebab ada tragedy melibatkan 2 motor eksiden betol2 depan motor aku di Tol Jalan Duta pagi tadi...masyAllah...gugur jantung aku...

so tanpa berlengah, kami laki bini pergi tolong derang..bawak derang ke tepi sbb takut kenderaan lain plak langgar...alhamdulillah mereka hanya cedera ringan..tp tak tau jugak la sbb brother yg naik skuter besar tu ngadu sakit dada kat aku...pucat muka brother tuh...aku nak kol ambulan, tp brother tu tak mo...dia nak kol sedara dia...ok aku hope derang semua ok...

malang mmg tak berbau..hati2 je la bila memandu or merempit motor (nasihat utk diri aku jugak)

bagi mereka yg drive keta ke keje, sila bagi kerjasama anda kepada kami penunggang motor yer...ada side mirror, sila la guna...ada lampu signal, sila la pakai yer...jgn main masuk jer...aku dah banyak kali kena dah...dan dah byk keta aku rosakkan...kalau anda sayang keta anda...so bertimbang rasa la yer...


 
aku disamping keta kesayangan yg banyak berjasa pada aku dan family...dah sampai masa kena tukar dah nih...ekeke....

5 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

macam model kereta hihihi

Nurul Ain berkata...

bestnye nak tukar kete..bekereta baru ke raya nanti???tahniah

Nurul Ain berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
nome berkata...

tinie: thanks beb! tapi tu gambo dulu...sesuai la jd model keta..skrg sesuai sgt kalau jd model traktor...kahhhhhhhh

nome berkata...

ain: insyAllah...perancangan jer :)