Khamis, 23 Februari 2012

Snap Gambo Sendiri Sebagai Kenangan

Dah lama plak aku tak berperang dgn camera nih….

Tingin sgt nak amik gambo sendiri time dah sarat2 camni…

Lagi sebulan lebey je aku nak beranak…now dah peknen 8bulan (32minggu)

Kojap tol masa berjalan…cuak sesangat!

Banak normal kah aku? Czer lagi ker? Ish ontahlah….memacam dlm pikiran aku nih

Nak jugak ada kenangan gambo time2 peknen nih…so aku tempek la dlm entry kali nih

Lepas dah banak sok, sure tingin nak tgk gambo idong kembang time peknen…so bolehlah bukak entry2 lama balik (^_^)




aku arini...8 bulan mengandung anak kedua






suka2 amik gambo






hamboi getiknya kamoo :)







moncong la sgt







layankan jer






kembangnya idong aku







arrghhhh ngada la






gaya apa ntah... 







ok dah...finishhhhhh!!!

4 ulasan:

Nurul Ain berkata...

mana aci gambo muka je...whole body la beb

nome berkata...

ain: halamak...next entry aku amik gambo penoh yer...itupun kalau muat camera la...ekekeke....

wdta berkata...

nome:tak nmpk gaya mcm peknen pun ko amek gambo camtu..maintain je.hihi..wow,dah na dekat sgt dah.confirm berdebar2 kan?insya allah...yg penting selamat ibu dan anak..

nome berkata...

su: dari muka ke atas nampak cam tak peknen yer...nnt sat lagi aku amik dari muka ke bawah...sure terserlah kepeknenkan aku nih...ekeke...

thanks sue mendoakan aku..mmg cuak sebenarnya....due nak banak hampir tiba...hope dpt bersalin normal kali nih...hope keluar cam cepat, mudah dan tak sakit lama2...amin ya rabbal alamin...