Jumaat, 24 Februari 2012

Barang-barang Expo Yang Ku Rembat

Wahhhh lega aku dpt terjah Motherhood Expo 12 nih…

Awal2 aku dah gebang (terus terang) dgn boss…

Aku:  boss, I nak gi expo…
Boss: expo amenda?
Aku: ala boss, expo untuk mak2
Boss: no prob
Aku: kalau I lewat...paham2 la yer
Boss: *%%*%$$#&% (sambil sengih2 moncong kat aku)
Aku: lalalalalalala sambil gelak2 ayam

Nasib baik aku lom gaji lagi..kalau aku gaji tadi, sure katil baby pun aku sebat kot…

Murah seh…menggila aku tgk barang2 baby…stroller pun cantek2…I loikeee!!!

Expo ni start arini sampai ari ahad…baik korang terjah…byk untung wooo!!!

Arini org tak ramai sbb ramai org keje…tp kalau esok lusa..KOMPOM RAMAI!!!

meh tgk apa aku beli yer….esok igt nak merepeat beli dgn en somi…



tuala cantek Princess untuk anak dara terchenta





baju Liverpool dan stokin untuk anak bujang






bantal untuk menyusu anak






bedung moden cap itik kuning dan baju serta sarung tgn kaki baby






brg2 pureen...pencuci botol refill tu sgt murah weiii! 2 paket untuk 22 hengget...baby head to toe baru 10 hengget...wipes 2 ketul untuk 9 hengget...






harga sekotak baru 9 hengget...terus aku beli 2 kotak...untuk tambah2 stok yg ada kat umah...niat untuk bf anak sepenuhnya...breastpump medela pun ada tadi..murah gak!

3 ulasan:

Norsi berkata...

waahhh.. syioknyerrrr. norsi jauh ni. Kalo tak mau heret en big boss shopping brg baby gak. hahaha.

nome berkata...

norsi: best norsi...kalau norsi ada, sure norsi rambang mata nak beli itu ini :)

Jue @ atanayuiman berkata...

esok giliran sy untuk terjah!.. hehe