Rabu, 15 Februari 2012

DINNER FVSB DI IMPIANA HOTEL

Hari khamis minggu lepas, 9hb Feb berlangsungnya dinner FVSB bertempat di lokasi kejadian yg sama…di mana lagi kalau tak Impiana Hotel…nnt nak mohon kat Dato tukar venue la…buat kat Shangri-La plak…ekeke…

Dinner ni hanya untuk suka2 bukannya annual dinner…mengikut kata SM (senior manager) kat sini…Dato request nak buat dinner sambil berkaraoke sbb aritu masa di sukan Sports Planet…hanya segelintir warga FVSB je yg terlibat..maka dgn itu, Dato nak semua warga FVSB sama2 bersuka ria join karaoke…very the sporting la Dato! (^_^)

Sepatutnya aritu aku jadi emcee untuk dinner nih…request by SM and management…tp akak mintak maap byk2…kang ada plak yang semput kat atas pentas…nafas pendek la dik! Lagipun akak gugup naik atas tuh…rosak plak majlis tu nanti…kahhhhhhhh alasan

Apa2pun semuanya sporting belaka…ramai yg join karok…baik SM dan semua management…warga2 FVSB lain pun join sekali…hebak sungguh mereka! Masing2 ada bakat terendam…baik haji atau hajah…semuanya dasat! Wa suspek uoollsss la!!!

Pakaian dan makeup aku adalah hak milik sendiri…non ado beli baru sbb size ukur lilit pinggang susah nak carik…kahhhhhhhhhh….




seperti biasa...Dato suka reserved bilik private di Tingkat 2, Impiana Hotel






Gadis2 gorjes baru sampai untuk acara dinner






hall yang masih kosong sbb ramai lom sampai lagi...deco adalah ala2 versi Valentine...siap ada kelopak bunga mawar atas meja...bg muslim is nothing...janji cantek!






tulisan ala2 cina sbb masih lagi mood raya cina...






adik2 emcee yg kiut miut...korang mmg buat terbaek!






yee sang yg panjang berjela...






dua2 ni adalah warga FVSB yang membuyong....ekeke...






tadi takde flash...bile pakai flash...fullamak!!! merahnya bibiq aku no....perghhh!!!






Gadis2 sunti yang suka camera...kahhhhhhhhhh






Gadis2 gebus in the house...kahhhhhhhhhhhh






gonjeng tak kami...kahhhh






now acara mengangkat yee sang beramai2....






seperti biasa Dato Fuad kalau nampak aku dan fara..sure beliau ajak dok sebelah...layankan jer






angkat tinggi2 ye Dato...baru ada ong!






ramai tol yang join...best!!











lepas dah angkat2 yee sang...org hotel hidangkan di setiap meja...ha makanlah korang yer!






seperti biasa...amik gambo puas2 dulu sebelum makan...sayang adik2 aku nih...baik2 derang ni...sbb tu aku nekad nak keje sini sampai ke tua...






senior and junior student OM 114 UITM Shah alam...kebetulan kami satu opis plak...






bile aku amik gambo camni...tak nampak plak aku cam mak yong...ekeke...gorjes tol adik2ku ini...






kami lagi dan lagi







you rock la azmi!!! wa caya sama lu! rambut AWAN NANO tuh!! kahhhhhhh






moh berjoget beramai2...happening! semuanya sporting









surprise besday kek untuk mereka2 yg lahir pada bulan Feb...kebetulan my besday jatuh hari yang sama dengan Dato Fuad...






tol tak aku cakap...sure Dato panggil aku potong sekali...ekeke...






bukan main suka Dato sakat aku 






seronok sgt!





potong Dato...






tapi mana kek tu ek? aku tak merasa pun...ha jawab...

6 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

meriah! wo yeesang tu panjang gila! nak lagi tinggi, panjat kerusi. hehehe... nampak happening and ceria je korang. wah elyn ko joget lambak ke. baju ni mmg sesuai dipakai time pregnant mie. manis nampak rupa ko. dgn teselit bunga itu. :)

nome berkata...

alya: nak tergelak aku tgk gambar aku berbunga tuh...dah cam kiah pekasam plak...kahhhhhhhh

nak dijadikan citer...aku mmg bawak spare bunga tuh...tak sangka plak bile tgk atas meja byk kelopak2 bunga, maka aku sarungkan terus bunga tuh....konon2 menepati tema la...kahhhh

semua pakat joget lambak malam tuh...aku rasa derang stress dgn keje ko...ramai yg turun padang joget sekali...mmg happening! :)

Mudd berkata...

akak....kalau akak tak mengandung..dah lama akak kena buat keje2 joget mengjoget ni tau..hahaha...

Tanpa Nama berkata...

Ramainye Join.. Nk gmbr lg mie.. Sikit sgt gmbrnye... Mane komi?

nome berkata...

mudd: tu ar psl...mmg peberet akak joget menjoget...sib baik akak dah sarat, kalau tak mau bergegar pentas tu...ekeke...

apa2pun korang semua mmg sporting la :)

nome berkata...

ira: tu je gambar yg mie ada...yang lain2 byk kat camera opis...mie lepak pun x lama ira...sbb drive keta sendirian malam tu..takut plak balik malam sgt..bahya...

komi tak join mlm tu sbb dia amik cuti...