Jumaat, 10 Februari 2012

Kisah Sambutan Besday aku yang ke-32

Pada 3hb feb 1980…lahirlah anak perempuan seberat 4.4kg di Hospital Kuala Lumpur…dilahirkan secara c-zer sbb songsang (kaki keluar dulu)…itulah kisah kelahiran aku Noormy Azura binti Tamat

Now dlm usia 32 tahun 7 hari…aku dah membesar bagai johan…sudah berkahwin, mempunyai suami dan sepasang cahayamata…alhamdulillah :)

Maka pada 3 feb yang lepas….en somi aku baek hati membawa kami bersukaria sambil melepak2 di Sunway pyramid…ala gi makan2 kat Shogun…pastu gi sopping cari hadiah aku…kendian beli brg2 baby sket…cenggitulah summarynya…walaupun simple mimple tapi aku soker…lagi2 beriadah bersama keluarga..

Masa aku pegi ari jumaat lepas…rege shogun adalah mengikut rege wiken…iaitu RM70 hengget sekapla….kalau dulu, besday boy or girl adalah FOC (free of charge)…now tidak lagi…huhuhu

Selepas lepak makan2 selama 1 jam lebey dlm shogun…aku gi la mencari2 hadiah besday (en somi bg wang cash….tapi aku tak guna semua…sbb aku rasa lagi berbaloi aku masuk tabung simpanan)

Aku beli beg kat Charles & Keith…bagi aku sgt bermakna sbb ia adalah ikhlas dari en somi…lagipun bagi aku kasih sayang yg beliau curahkan adalah sejuta kali bermakna bagi aku…cecewahhh!!! (jiwang jap)

Harus berjimat cermat lagi2 musim mengepush tak lama lagi…kejap jer dah nak banak…kejung la plak kalau dipikir2 (o_O)

Next entry adalah citer bersuka ria di Tiara Beach Resort, PD bersama-sama keluarga terchenta….



masa ni baru sampai...aku hangkut sekali my helper...






kami di Shogun






tadi takde flash...hat gambo ni ada flash...ada org kat situ baek hati nak amik gambo kami berulang kali...layankan jer!






 3 of us :)






 aleesya bersama ayahnya...anak dara nih sgt jeles kalau aku peluk or rapat2 dgn ayah dia...eeeeiii....







sib baik muat masuk dalam camera...kahhhhhhhhhh....sama besar... 







cam biasa, aleesya dgn xtvt tersendiri....skrg ni minat main drum....





 antara makanan yg kami makan malam tuh...tp tak semua la aku amik gambo...sbb masing2 lapo


















 lepas dah abis makan2...bawak la jap anak dara ni main kuda pusing nih....bg dia lepas gian...






last time ibu yg temankan...now biarlah ayah temankan...ibu dah nak banak dah...






 ha, part ni aku soker....memilih beg besday...tak byk fesyen yg cantek la kat CK nih....dlm byk2 aku berkenan satu jer....lepas dah abis sopping beg, singgah ke Jusco beli brg2 baby dan brg2 umah...mode adalah happy gembira tak terkata (^_^)







inilah beg CK tuh...simple mimple jer...

2 ulasan:

Mudd berkata...

sis lupe wish secara live... happy birhtday sis!!!! :)

May Allah protect you. May Allah give you what is best in this world and in the next. May Allah shower his mercy on you and your family. May Allah make it easy for you and your family to live comfortable in this world. May Allah accept your and your families duas. May Allah allow reunite you with your loved ones in jannah.

Ameen!.

nome berkata...

mudd: thank you so much sis! i wanna cry...huhuhu...

amin ya rabbal alamin...love u...