Rabu, 5 Oktober 2011

STRESS! MIGRAIN! SEMUA ADA

KEJE! KEJE! KEJE! SELAGI MATA TERBUKAK, SELAGI BERNAPAS DI MUKA BUMI, SELAGI ITULAH KITA KENA BEKERJA!!!

Kan best kalau tak keje tapi $$$ masyuk!!! Angan2 mat jenin je cik no-me nih!!!

Sorry geng kalau aku x sempat nak menyinggah komen blog korang…seyes skrg ni aku xde masa nak ber intenet, apatah lagi nak menyinggah belog kwn2…dah lama tak buat aktiviti itew…huhuhu…..

Ni pun curik2 update blog…ate hotak acik pun dah kebas hadap computer…

Since JD (job description) bertambah, since itulah aktiviti bertenet lgsg takde dlm kamus idup nome anak tamat nih…haih! Dpt singgah FB pun time malam2 jer…itupun kalau sampai umah awal la…selalunya aku sampai umah lambat…yang paling kesian Aleesya la…dok tertunggu2 kami depan pintu…mak ckp dari petang sampai ke malam dok depan pintu…asal moto lalu jer, bukak pintu...dia ingat kami yg balik…huhuhu….

Oh lupa nak citer, kes bibik baru aku nih….aku mmg kurang sabar dgn tahap kelembapan bibik nih…semuanya nak kena suruh satu persatu…aku plak jenis x reti nak menyuruh…kalau ko nampak benda tu kena buat, maka buatlah kan…so mana tahan semuanya satu2 nak kena suruh, mmg krem mulut aku dibuatnya!!! Lepas tu bile dah suruh, arahan tu ko kena repeat 2 kali..sbb dia jenis susah nak paham….bile dah sebut 2 kali, baru dia paham…boleh camtu? Pitammmmmmmmm akak tau!!!

Bile aku dah stress camni…hanya gambo anak aku ni je yg dpt mengurangkan stress aku tuh….aku rasa aku & family perlu berehat dan bercuti la…tp bile? Dan di mana? Errrmm….


sejuk hati aku bile tgk gambar aleesya nih....rasa ilang kejap stress aku

2 ulasan:

mamashasha berkata...

nome, bykkan sabar ye...dugaan ibu mengandung ni...bibik ko tu kena wat sesi brainstorming la....hehe

muka anak mmg penyejuk ati, ilang masalah me....leesya cute cam ibu dia gak....

nome berkata...

bed: thanks beb...mmg dugaan sungguh time2 peknen kali nih...aku plak asik bad mood jer time peknen...mmg tak sama masa peknenkan leesya dulu...hope ni pembawakan je bed...

bibik aku tuh no komen la bed, dah berbuih mulut aku nasihatkan dia, but still dia buat kesalahan yg sama..jenis masuk tinga kanan kuar tinga kiri..lantak la! aku igt nak bentikan dia jer..cari org lain...

hanya gambo aleesya je penyejuk ati aku...dialah segala2nya bagi aku