Rabu, 12 Oktober 2011

WORDLESS WEDNESDAY - KUAT MAKAN!!! (AUTO PUBLISH ENTRY)

Bukti aku kuat makan! Kahhhhhhhhhhhh…..

Malas nak citer byk…nama pun Wordless Wednesday…tgk gambo pun dah tau betapa suka dan gemarnya aku makan sekarang…mulut dok mengunyah je kejenya

OMG! OMG! Try control….tapi cannot ma..huhuhu


ini adalah kejadian lunch semalam...boss baek hati belanja aku dan fara makan pizza hut...kenyang pewot ooo!!! hat ni tak abis...maka tapaulah utk en somi di rumah...




ha, pas abis makan pizza mestilah ada dessert kan...boss yg sama gak...baek hati orderkan kami kek Secret Recipe...kali ni aku pilih BlackForest Cheese Cake...satu hari org belanja...mmg jadi double kenyang la..ekeke...Thanks Capt Jai!




 super meleleh tol kek nih...nyummeh!




kejadian ni plak ntah biler...masing2 nak mkn lunch western...maka tanpa pikir panjang..kami berempat aku, fara, noor soadah dan izzati berdesup mkn kat Tony Romas Pavillion




Roti Pak Tony yang super lazat




kami pilih ini...macam2 ada sbg pembuka selera




 nor soadah order nih...Mujoo Chicken namanya kot..eh aku lupa la




 ni spaget fara...lupa la nama dia...





 spaget yg lemak2 berkrim ni of kos lah hak milik aku yer...tp share ramai2 la sbb portion besar sgt...

Tiada ulasan: