Jumaat, 21 Oktober 2011

AKU ARINI

Salam jumaat semua….dah lama aku tak tempek ttg aku dlm blog nih..so arini aku nak bercerita ttg aku plak

Aku arini:
  • Kini kandungan aku dah memasuki 4bln (16weeks) cepat tol masa berlalu!  
  • Aku tak suka bermakeup atau mencantik2kan diri
  • Tak suka hadap cermin walhal cermin tu la kwn sejati aku….huhuhu
  • Aku cepat naik darah kalau ada benda tak kena…haih! (tak suka tol perasaan camni)
  • Tak suka bergambo…sbb tu blog aku selalu tersadai (ya ampun)
  • Aku kuat makan…tak kira masa dan tempat, mulut aku tak berhenti mengunyah
  • Aku comot! Kahhhhhhhhhh tp mmg betol pun
  • Kuat berjalan…
  • Independent! Kalau teringin nak mkn apa2….aku cari sendiri…
  • Pantang org sergah aku, sure aku lawan balik! Punyelah berani ko…sgt berlainan masa peknenkan leesya dulu…aku lebey kepada emo dan sensitive
  • Dah 4bln peknen nih, aku masih merempit naik moto gi keje dan balik keje….lagi2 time hujan nih, mmg basah bersama dgn en somi la :D


Lain org lain simptomnya…tak semua sama…tol tak? So itulah aku arini….semoga dipermudahkan segalanya sehingga semuanya selamat..amin (^_^)



Aku arini





 selagi baju ni muat, selagi tu la aku pakai....nampak dari depan cam ok je kan...tapi





 dah membuncit sana sini....keh keh keh





 aku kini 4bln peknen...alhamdulillah

8 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

oh gmbr last to comel me! nampak dah perut ko tu. lain betul alahan ko kalini eh, apa pun, jaga diri ok. rindu tul nak bersembang dgn ko. almaklum memasing tgh busy. take care babe!

nome berkata...

alya: hi beb....rindu gak sama kamoo! dah lama kita tak berborak bersama....take care tau!

aku rasa perot ku membuncit dgn cepat sbb aku kuat mkn la beb...ekeke..

Norsi berkata...

yeee.. perut suda nampak! hehe. bestnye tgh org peknen.

aleesya dah tau tak dia nak dpt adik? excited x dia?ws

nome berkata...

norsi: perut buncit terlebey makan tu norsi...ekeke...

aleesya tau rasanya dia bakal dpt adik...bile sebut adik, dia usap perot...

peah @ peps berkata...

nome..hai..hai...tahniah babe....

err..tak suker makeup..cun je make up tu...


Old Trafford Stadium, Manchester

Mudd berkata...

akakku.. kta tengok..akak tetap gojesss je spt slalu.. :P

nome berkata...

peps: tq babe...

mie terpaksa makeup kat opis...kang kalau tak makeup, pitam plak boss mie...ekeke....

nome berkata...

madihah: eh ye ker? alolololo..kembang plak lobang idong akak ko ni dik...nnt akak belanja air milo kat tingkat 10 yer :D