Selasa, 11 Oktober 2011

Sunyinya Blog Faizuraleesya nih

Pheewww!!! Lama tol aku tak berblog…no time ma! Ni pun curik2 time….ate boss tgh sibuk dlm bilik nun… maka aku take 5 jap!

Jap2 lagi dah nak perapkan kepala buat2 keje operations nih..Umang ai! Terbuntang mata I uuuuu!!! Lengit giler nak siapkan semua nih (O_O)

Perkembangan aku? So far aku mmg mengembang dan tak menguncup…kuat makan ooo!!! Dlm drawer udah cam 7 eleven…believe it or not! Keh keh keh

Alhamdulillah kandungan dah masuk 13weeks…no muntah! No pening! No mabuk! Cuma nak mengunyah ajer! Fuhhh!!! Lega..alhamdulillah syukur :D

Sejak 2 menjak nih…anak dara aku Aleesya sgtlah manja…pantang ko terkuat sket panggil nama dia, sure dia mencebik cam nak nangis tuh….dia hengat aku marah dia la kot…haih! Tp Alhamdulillah dia nampaknya dah ready nak jadi Kak Long! Dah pandai nak tolong Wan jaga adik..dah pandai dodoi adik tido..aku like 1000 kali!!! :D

Oh yer, bagi aku bulan ni adalah bulan MIGRAIN! Apa tak nya? Aku laki bini dok pulun kerah tenaga ke hulu ke hilir nak siapkan apa yg patut sebelum kami pindah…InsyAllah lagi 2 minggu aku anak banak nak berpindah randah…maka kepala pun serabut nak repair situ repair sini…hope semuanya berjalan lancar…susah2 dulu senang2 kendian!

Rindu korang sesangat! Kalau ada masa, aku BW ke blog korang ek (^_^)

Take care tau! 



hope janganlah berat naik banyak sgt...risau nih sbb takut doktor marah...susahnya nak kontrol nafsu makan skrg nih....huhuhu

4 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

take care gak me, dalam sibuk2 nak uruskan rumah, dgn kerja ko kena jaga diri sendiri gak tau! :)

p/s : dulu masa aku pregnant, drawer sama mcm ko la. mcm 7e! kahhh

Liza Hashim berkata...

ko nk pindah mana nome?

nome berkata...

alya: thanks beb...insyAllah..

seyes beb, penoh drawer aku dgn makanan...mmg kalah kedai runcit ko :D

nome berkata...

liza: pindah kat area umah sewa aku skrg gak :)