Khamis, 21 Jun 2012

Lunch di Alexis...Sedap Yo!

dah lama tak tempek gambo2 makanan kat dalam blog nih...arini ada boss baek hati nak belanja aku and the gang makan best...rezeki jgn ditolak..jom tgk kami kemana lunch tadi...



 ha kat sini lah kami pegi...ALEXIS Ampang...sebab dekat dengan opis...kalau ALEXIS Bangsar..sure lambatlah balik








aku order nih...Angelhair Olio...giler sedap nak mam!








 my bff komi pesan ni...Pizza Pollo...sedap weiii...besar giler plak tu...








 yang boss plak kesian...dia pesan nih jer...Salad apa ntah namanya tapi sedap jugak...ada tuna, ada telur dan vege dlm tuh....








 boss pesan makanan kudap2 utk kami...udang apa ntah...tapi layan gak! ala menda free....leh la ko layan...kahhhhhhhhhhhh








 sorang lagi pesan Alexis Burger nih...daging burger dia memang terangkat....perghhh!!! juicy sgt!








bff aku si fara pesan Seafood Pasta....sedapnya tak yah ckp lah! mmg menjilat siku!







 inilah tujuan utama kami ke Alexis...nak sgt rasa Pavlova Alexis yg Awal dok beli utk bini dia si Scha tuh...sedap terangkat yo! puas hati!


 







yang ni plak Tiramisu Cake...memang dua cakes nih sgt la sedap...sapa yg dtg sini kompom akan order dua kek nih...yg korang nampak cam cili sos tu..sbnrnya dia punya sos..sos berries...

nota sipi: dah tu je gambo makanan...muka aku and the gang tak yah tunjuk la...dah tembun sgt...haih! dpt ke aku kurus sblm raya nih (termenung jap)

5 ulasan:

A.I berkata...

*____* pitam aku tgk lobster & pavlova kau tu!

nome berkata...

k.ai: aku pitam gak...tp free...aku sukati bedal la...ekeke....

Nurul Ain berkata...

pavlova tu ke awal belikan?aku pn berangan gak laki aku kot dia nak belikan...tp kat JB tak de Alexis...huhu..

wdta berkata...

alamak nome..sedap2nya mknan..huhu...

Tanpa Nama berkata...

tiramisu kat alexis tu ada cognag (sejenis liqour/arak)
be careful next time. :)