Rabu, 6 Jun 2012

Sumbangan Untuk Anak2

inilah sumbanganku dan en somi untuk anak2 terchenta tetiap bulan...udah cam kedai serbaneka plak rasanya...tu pun kadang2 x cukup tau...

oh yer anak bujang dan anak dara aku minum susu anmum (will stori mori later why anak aku tak menetek badan) utk anak bujang adalah dlm 6 kotak gitu...dan anak dara plak 2 kotak 1.2kg...kadang2 sebat 2 tin 1.6kg tuh utk sebulan...

si kakak now dah mengada...bile tgk adik menyusu..dia pun ngikut nak susu gak...selalu 3 kali sehari jer..now dah sampai 5-6 kali sehari...xpelah nak...minumlah susu byk2...biar kamoo sehat...sket ari lagi mak ko ni bela la lembu sekor...so perahlah susu ari2...keh keh keh....ish3x giler kejam mak ko nih... 

si adik aryan ni lak...dah pandai senyum2...bile dah berbaby kecik nih...mmg hobi aku la dok gomol cium2 dia...i like bau baby...very the wangi semerbak! (bile la aku nak stori psl kelahiran dia...very panjang dan meleret2...nanti2 lah yer)

ok now aku nak sambung buat keje...kang menjawap plak aku dgn boss...ok chow!






 susu untuk anak2 terchenta





segala macam barang ada da...aritu aku rembat besar-besaran kat Manjaku sbb ada baby fair...ini pun tak cukup tau untuk sebulan...kena top up sana sini...

4 ulasan:

Liza Hashim berkata...

biasalah tu nome.. bila dah ada anak ni.. aku ni, Qaleesya nyer susu dah kurang gak coz dia byk makan benda lain.. dulu satu bulan 5 ke 6 kilo susu..skang ni, sebulan dlm 3kg jer.. si adik, byk minum susu badan kan.. kenkandang aku spare la susu formula tu dlm setengah kilo utk taska.. susu badan aku pun dh makin kurang gak ni semenjak dia dah masuk setahun dua bulan ni.. ngah tunggu vitamin milk booster kasi susu byk balik.. yg byk guna adalah diapers la kan.. ni pun dlm proses train Qaleesya free diapers ni.. ekekke..

azza berkata...

Tahniah akak...azza xtau akak dh bersalin...up-load ler gambar baby...

Tanpa Nama berkata...

Elok la beli utk stok sbulan terus..senang keje kite...
Ira pn susu saje 12 peket sbulan..
Diapers lak sorg 2 peket
ni si zafran siang dh free diapers..kurang la sket..beli 1 peket je tuk dia..
Pnh mase beli penuh troli ade org tnya jual ker??..

Mrs. Simplicity berkata...

nome!!!! nak tgk gambar aryan plis. tak mo tgk gambo susu. :D hehehe.. aku bab bape tong susu anak2 aku minum mmg gagal la. sebab aku tak penah beli. si wan yg beli. tp aku tgk, keje dia membeli je. makanya, mmg keperluan yg kita tak leh nak elak la kan bila ada anak kecik. elok banyak minum susu dari tak mau minum. last but nor least : photo aryan please!