Isnin, 18 Jun 2012

Gambar Anak2ku....terselit gambar anak bujang

inilah anak2 kechentaan aku...sayang kamoo ketat2...tu anak bujang aku....hat dok tengah2 tuh...dah 2 bulan lebey umonya...24 june ni dah 3bulan dah....dulu lahir 1.9kg jer sbb aku makan ubat darah tinggi...esok cucuk 3 bulan...nnt aku hapdet berat terkini...last aku cek berat dia masa 1st june....masa tu berat dah 4.2kg...now tak taulah bape...bila dah beranak boy nih...baru tau penangannya....perghhh!!! boleh kurus aku tau :)

xde masa nak citer psl sejarah banakkan anak lelaki aku nih...nanti2lah yer

 baju oren tu anak sulung aku Aleesya...tengah2 adalah anak bujang aku Aryan dan baju pink tu anak kepada adik aku Qistina...gambar amik kat semeyih minggu lepas...kurang jelas sbb pakai enpon..camera tarak guna sbb ilang

4 ulasan:

A.I berkata...

Aloloooooo....bestnya. sepasang anak kau nome :)

Liza Hashim berkata...

bestnyer dh dapat sepasang..

nome berkata...

k.ai: alhamdulillah...rezeki sepasang kak...boleh dah kot tutup kilang pasnih :)

nome berkata...

ku: seronok beb...insyAllah rezeki ko dpt anak boboy pasnih....amin