Isnin, 23 Julai 2012

EH EH SELAMAT BERPUASA YER KORANG!

lama sungguh belog ni tak berhapdet..bukannya apa...cuma JD keje dah bertambah sikit....maka kesibukannya 3 kali ganda...

aku dan en somi dua2 sehat...bukan sehat biasa tapi sehat luar biasa (paham2 udah ler) miahahahaha...

Aleesya sehat...25 Julai (rabu nih) umo dia genap 4 tahun...bajek nak celebrate birthday pas bukak posa...ari sabtu ni la kot...tempat kejadian belum dikenal pasti...tempat biasa2 je kot...tak hebak mana pung! ekeke..

Esok plak umo anak bujang aku Aryan dah 4 bulan...wahhhh bukan main lagi skrg ni...aku ni ada kejutan budaya sikit...almaklumlah anak aku si aleesya tu perempuan...tak bape lasak sgt...tp hat sorang ni..wahhh bukan main lagi...kuat bebel, kuat nangis, kuat jerit, kuat ketawa, kuat borak, kuat minum, kuat senyum, kuat tendang, dan skrg ni kuat praktis nak meniarap....apa2pun dek...ibu tetap sayang kamoo...semoga kamoo dan kak long aleesya sentiasa sehat walafiat...

kepada korang2 kawan2 sejati yang aku kenal di alam maya atau di daratan...ucapan ikhlas Selamat Berpuasa untuk korang semua....ehem..ehem...bukak posa kang makan apa? aku? masak sikit....tapi beli LEBIH DI PARAM...sila jangan ikut aku yer (^_^)

mintak maap yer dari ujung rambut hingga ujung kuku kaki kalau ada tersalah kata, tersinggul bodi, tersalah erti...ampun dan maaf ku pinta...halal makan dan minum aku yer (kekdah ucapan cam esok nak raya plak)



 kurma ikhlas tajaan ARI CATERING...tetiap tahun aku dapat banyak giler...tp idaklah aku niaga semua kurma2 ni yer...udah dibahagi2kan pun kat opis nih...






yang masih ada untuk dibahagi2kan...







yang dah settle! lokasi kejadian adalah stor simpanan projek2 FVSB...sila abaikan

Tiada ulasan: