Jumaat, 20 Januari 2012

Quarterly Lunch kat Shangri-La Hotel

Ari ni kan..aku gi cek darah tau…tapi kan…semalam kan…ada makan busat punya kat hotel…(ayat bersalah tak hengat)

Semalam aku makan berkilo2…sebab semuanya sedap…tup2 arini nak kena cek gula….takut plak nak tgk result…aku tau korang mesti bebel kuat2 kat aku…maap ler…nafsu tak boleh dikontrol…

Tapi kalau korang tgk aku mkn apa…sure korang lagi gerun…takde rupe org kencing manis dah nih…ish ish ish…

Okeh okeh…pasni aku insaf…aku tak nak dah mkn besar2 nih….aku makan ciput2 jer…I promise (sambil cross finger kat bawah meja)

Entry ni adalah auto publish…di kala ini aku berada di Hospital Putrajaya untuk amik darah…wish me luck ye kawan2!



inilah tempat kami lunch semalam...Lemon Garden, Shangri-La Hotel 






 with my bff







 bff yg gila2 kat opis...aku suka kaco derang nih...







ini pun bff gak...aku ni jenis langgar jer...haji ker, hajah ker, semuanya sporting belaka...yg berbaju kurung ayu itu sama geng peknen dgn aku...berseri2 muka dia 






apa motip ntah aku bergambo sambil pegang udang...errmm...sebab apa tau..sebab udang kat hotel ni tersangatlah big2 size triple XXL dan sgt fresh!  






antara food2 lazat yg aku sentap semalam...ngeri kan aku makan...lalalalalala....






 ha yg ni pinggan kawan aku...sebab semalam aku tak makan nasi...aku byk makan lauk pauk jer...






 gorjes kan?







 udang dia mak aiiii....besar punya! manis dan lazat lak tuh....







super gebus punya udang...sedap tak hengat! 






dim sum ni aku tumpang2 jer kat pinggan kawan






dessert...tapi idaklah aku mkn semua..aku main kuis2 jer...






dah kenyang makan, haruslah bergelak2 santai dgn kawan2...meja ni lah yang paling bingit semalam...ate aku gelak tak boleh nak kontrol...memang fun la semalam






alang2 dah quarterly lunch nih...so buatlah sekali quarterly birthday...untuk sesapa yg lahir dari bulan Oct sampai Dec 2011






 hadiah2 yg akan diberi pada org besday






 ramai giler yg banak ujung tahun...meriah uooollllsss!!!!






 berdiri tak sama tinggi dan duduk pun tak sama rendah...kahhhhhhhhh....aku dan bff komi





 3 anak daras...balik kang kena cermin balik...






 kami di sebalik lilin2 itu





aku rasa besday ni utk berbelas2 orang...tp yg hover adalah mereka berdua....kahhhhhhhhhh

2 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

aku skang ni kalau tgk kek, asik nak makan kek je. ni tgk kek itu, nak gi cari kek lunch kang. kolestrol oh kolestrol! :p

nome berkata...

alya: boleh mkn beb...tp jgn kerap sgt..jaga kesehatan mu wahai sahabat!