Isnin, 9 Januari 2012

AKU DICOCOK!!! BUKAN SEDAP TAPI AZAB!!!

Arrrrggghhh!!! Sakit ooo kena cocok…tak semua cocokan itu best…kdg2 sakit perit ooo….buktinya minggu lepas aku kena cocok amik darah….ate dah peknen 6bulan kan…maka dermalah darah ko tu sebanyak 4 tabung kepada doctor untuk diperiksa…manalah tau kot2 ko ada kencing manis or sewaktu dengannya…mintak jauh sgt2…

Ko suka ke…ko tak suka ker….ko wajib dicocok…sib baik doctor ni pandai cari urat kat tgn aku…

Cocokan pertama sebelum minum air gula..lepas 2 jam dtg balik jumpa doc dan dicocok utk kali kedua…umang aiii!! Naik pitam aku ko! Dah la posa dari kul 12mlm membawak kul 3ptg sbb appointmen dgn doc kul 11am…giler kebas tgn aku dowh! Dengan lapo lagi..seram lagi…naik tumbang aku aritu

Aku ni harap je badan besar…tp hati besar kuman jerk! Dulu aku idaklah seseram ini bile amik darah…ada sejarah dari hospital serdang masa aku kena denggi dulu…ada nurse praktikal x reti nak cari urat utk dicocok…abis lebam birat tgn aku dikejekannya…since dari situlah…aku seram kalau nampak jarum…serik ooo!!!



inilah doctor aku di Poliklinik Mutiara Sungai buloh...aku suka sgt doctor nih...walaupun molotnya kecoh bak tempayan...tapi dia sgt baek hati...





 ha ko! sumpah aku takkan pandang jarum tuh...ko letak la 10 juta sekalipun...takkan sesekali aku tgk jarum bapak besar tuh...ko tgklah je la muka aku yg super cuak tuh 







 pekat weiii darah aku....pekat, likat cam sirap yg belum dibancuh...ngeri dowh!






 ya Allah...bile la aku nak abis nih...pewot dah lapo..tekak dah dahaga...






air gula tu laju je aku sebat..sbb apa tau...sbb aku haus sgt...dari kul 12mlm sampai kul 3ptg aku tak minum apa2 pun...sib baik air gula tu sedap...rasa ala2 Sprite...cuma manis 2 kali ganda la...syukur no muntah and loya2...syabas nome!






masa gap 2 jam sebelum dicocok untuk kali kedua...aku sempat menyinggah The Store Sg Buloh beli langsir...ada promosi ari raya cina...sebat je la!





ini anak dara aku..kuat melawa ko! nampak je ayah dia pegang camera...cepat2 dia suruh ayah dia snap...oohhh gaya itu aku dan laki aku tak ajar yer...dia sendiri yg cipta...mana dia tau ntah...anak ooo anak!

4 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

alamak, seluar mu leesya, sama pulak dgn niadel. :D lapang sikit bila nmpk tv dah tepek kat dinding kan? heh lari topik aku. aku aritu medical checkup 2 picagari ko dia amik darah. mmg pitam!

nome berkata...

alya: seluar cap poney...sure kita serupa...ate minat brand yg sama..ekeke...

mmg tujuan aku lekat tv kat dinding sbb tak nak leesya tgk kartun dekat2...hobi dia suka tgk tv dekat2..aku riso takut mata dia rosak...

aku pun kena 2 batang jarum beb...satu sebelum minum air gula...satu lagi selepas...azabbb ooohhh!!!

Jue @ atanayuiman berkata...

cucuk tahan lagi.. nak minum air gula itu azaaaaaaaaaaabbb.. huhuhu..

nome berkata...

jue: terbalik plak kita...akak takut cocok...air gula sonang baitu..ekeke...