Selasa, 10 Januari 2012

Aku Bawak Mak Abah Makan di Grandseasons Hotel

Aritu aku dpt 2 voucher free makan2 kat Grandseasons Hotel…satu voucher leh hangkut 2 org…

So dah alang2 dpt 2 voucher tu kan…aku roger lah mak abah follow kami mkn kat hotel…kesian mak abah..dah lama mereka tak mkn kat hotel…

Kalau makan ari sabtu and ahad…masa panjang sket utk hi-tea…dari kul 1 sampai 5 petang…elok sgtlah tuh…

Mak ngan abah org paling gembira mkn kat situ…byk derang makan…tak henti2 bangun amik makanan..sayu plak rasa…

Kalau dulu, mak abah yg selalu bawak anak2 keluar makan…now turn anak2 plak J

Seronok dan gembiranya hati aku nih bile dpt membahagiakan mak dan abah…kalaulah aku kaya…tingin rasanya nak bawak mak abah gi mekah dan keliling dunia…



 kami sampai coffehouse kul 1.30ptg






 
kalau aku dpt voucher banyak...leh hangkut semua org dalam family aku






 notty girl yang tak reti duduk diam






 pasangan somi isteri yang sedondon pink






 see..betapa seronoknya mak mengambil makanan :)







antara makanan yg ada...byk sebenarnya tapi idaklah aku snap semua... 


lebey kurang kul 3 lebey barulah masing2 pulang ke rumah...kenyang sampai ke malam dowh!

1 ulasan:

nome berkata...

lady: betol babe! terasa bahagia sgt bile kita dpt bahagiakan parents kita...