Khamis, 3 Oktober 2013

Gelagat si nome bila bawak keta

Saya takde kudrat nak bebel panjang arini...yang ada cuma gambar2 gelagat saya yg bosan drive keta akibat jem melampau...

ari ahad ni, anak dara ada konsert sekolah tadikanya...pes time melalui pengalaman mcm nih...tak sabar nak tgk dia menari...menari tarian india lak tu! teruja sgt nak tgk...rutin lepas balik sekolah asik dok praktis menari jer...masa menari siap kira step lak tu...ekeke :D



 camni lah nasib kalau keje kat tengah2 kl...sekali sekala bawak keta oklah kot...tp kalau ari2 bawak keta, bleh migrain dibuatnya...mana2 jalan sure jem jer...lagi2 kalau kl hujan...bleh sangkut dlm jem berejam2





 aku sanggup merempit naik moto gi keje...thanks kat en somi sbb susah payah hantar isterinya ke tempat keje...bukan dekat lak tu...aku keje kat kl..en somi plak keje kat shah alam...





 beginilah kalau dah bosan sgt....tu belom masuk aku nyanyi2 lagi dlm keta...kalau lagu best, siap bleh goyangkan badan la :D






 matahari dah start terik...






 bosan





 kat jalan tun razak masa nih





 sebab cahaya matahari cantek sgt...so aku bergambar lebih sket...guna flash matahari...ekeke





 nampak clear plak contact lens aku kaler hijau nih...





so tu jer...take care ya!

3 ulasan:

el berkata...

laaaa aku igt hang nak letak gambaq alesya tgh berlatih menari..kahkahkahkah tu dia tempek gambaq hang tgh dok ngadap jem ekekekeke..aku nasiblah xde nak hadap2 jem ni nome woiii..ofis blkg ofis je..ni pun esok2 xtau lagi sbb katanya nak pindah pulak huhuhu..
aku harap bos2 kat kl ni bertimbang rasalah sbb pekerja terpaksa hadap jem yg berjam2 tu kan

adventure mama berkata...

merah nye bibir heheh...nampak beno truk jam nye tu

Tanpa Nama berkata...

ala akak tukarla warna lipstik dah boring lagipun garang sangat