Jumaat, 21 Jun 2013

Rezeki-Rezeki :D

Semalam lunch kat Ben's....member baik belanja...thanks bro! murah rezeki ko sekeluarga sbb selalu belanja kami...

arini pun ada org belanja...ke kotak merah katanya...insyAllah aku join tp tak bleh lelama sbb ada hal ptg kang...aku half day petang arini...

korang take care yer! thanks kepada mereka yg sudi singgah blog aku (^_^)

 kalau nak makan kat Ben's KLCC nih....ko kena ada kesabaran yg tinggi utk beratur...bukan sekejap nak menunggunya....lama weii! kalau Ben's Pavilion cun, sekejapan dah ada seat...







 Awek FVSB mmg suka bergambo! :D







 smlm pestime aku tukar menu...selalu amik Pad Thai...tp semalam aku amik menu ni plak....sedap weiii!!! "Soft Shell Crab Spagetti"





 ni wajib order...Nachos!






 hat Macademia dalam gelas tu mmg dessert peberet aku kalau ke Ben's






 Rezeki di hari Jumaat...catering bagi aku and the gang kek tiramisu...sedap sgt!






ni plak Carrot Cheese Cake...mmg sedap!

2 ulasan:

Nurul Ain berkata...

sedapnya dessert

nome berkata...

ain: memang sedap darl! (^_^)