Isnin, 17 Jun 2013

FVSB TEAM SAFETY OUTTING @ CONSIST

Salam Monday blues to all!!! aku kepenatan tahap asbestos arini! bateri flat habis! semoga puasaku arini berterusan sampai ke sudah....amin :D

Masih terngiang-ngiang lagi peristiwa ngeri tapi sgt menggembirakan yang terjadi kat aku and the gang minggu lepas....

Thank kepada semua boss kerana sudi hantar kami semua untuk attend "FVSB TEAM SAFETY OUTTING" @ CONSIST, Hulu Klang....walaupun nama course ni sgt simple tapi sumpah training2 yg derang bagi tak simple okeh!!! 

Bukan setakat mencabar minda dan kepala otak! tapi turut mencabar Jiwa, Tekanan, Blood Pressure, Kencing Manis, dan Jantung jugak! especially orang OKU cam aku nih :)

Walaupun no-me ni mental dan happy go lucky! tapi sumpah aritu aku diam membisu! pucat lesi! gegel kepala lutut! dan mcm2 lagi la....terasa mcm ada butterfly dalam perot aku!!! 

Alhamdulillah aku berjaya cabar diri aku utk buat semua latihan membunuh nih! NO-ME BOLEH! 

insyAllah kalau ada lagi training2 camni...aku akan pegi! pengalaman yg tidak boleh dilupakan dan merupakan kenangan terindah sepanjang aku bergelar Operations Secretary! FVSB TETAP DI HATI! AHAKS! :D



Inilah course kami








Mak2 dara bersiap sedia membunuh diri di kolam yang kedalamannya tak tercapai dek akal - lutut ketaq habis!






Love them ketat2!








 MY SUPER DUPER BFF!!!






Awek2 yang cuba control cun...walhal semuanya cuak2 dan penakut! kahhhhhhhhhhhhh








CONSIST Peace Yo!







Antara aktiviti yang ada aritu....mula2 sempoi jer...pastu baru la aksi ganas berlaku







Kami berjaya membuatkan paip tu tegak tanpa pegang...tak sangka semuanya kreatif!









Jom main renang2....kolam ni rilek lagi sebab tak dalam...kolam lagi satu tu yang membunuh habis! terjun dari ketinggian 10 kaki dan kedalaman air 20 kaki...giler ke hapa! tapi aku berjaya buat!!!! cam tak percaya jer...sampai kuar air mata dugongku!!! huhuhu..







Tamat sudah latihan jiwa dan raga! sib baik semuanya pulang tak cacat! kami berjaya!







Rock the world yo!!!





Yahoooo!!! Tamat sudah course nih...kami berjaya! kami semua happy!!!






Ini makan dia! semuanya cool habis!






 Alhamdulillah kami masih hidup! Walaupun nyawa kami di hujung tanduk sampai bengkak2 badan tapi kami masih kuat untuk pegi keje keesokan harinya...kini terbukti kami boleh! yeay kami gagah perkosa! eh silap gagah perkasa!!! (we alls yang serba biru)

Tiada ulasan: