Selasa, 20 Disember 2011

KAMILAH JUARA!

Lama sungguh la aku tak hapdet belog Forever In Love nih…ada lagi ker org yg sudi sekodeng dan singgah lalu kat belog nih yer…kalau ada, terima kasih byk2…sayang korang sampai kiamat

Lepas ni aku buat entry secara marathon….aku tak bz pun…tp mode kemalasan melanda…semuanya malas…

Mula2 aku nak stori mori psl Sports Carnival by Venturians yg berlangsung kat Sports Planet Ampang…

Tahniah kepada semua…lebih2 lagi kepada Team aku “Angrybirds”…weehuuu!!! KAMI JUARA!!!!

Seronok dan gembira tak yah citer la…mmg happening! Yang penting semua org happy…main pun suka2…yang penting semangat pasukan masing2…mmg gamat yo!!!

Aku pun tak sangka dpt special award..”Best Supporter Award”…thank u semua! I lap u oolll!! Aritu aku mmg lupa sgt yg aku ni peknen…lompat tak hengat…sbb nak sokong team punya pasal…sib baik juara…berbaloi aku menjerit2 sokong korang…

Apa yg aku pasan…budak2 ambulan St John tu riso jer dgn aku…sket2 jer dok tgk aku ok ke tak…apa taknya…aku meriah sgt aritu…kahhhhhhhh….itulah aku…mmg aku suka benda2 meriah camni…

Balik plak naik moto…lenguh la si en somi mengendong hamper besar yg aku dpt tuh…

Adiah2 utk cabutan bertuah sgtlah mantop tp bukan rezeki aku…aku hengat kalau tak menang peti ais, dpt IPAD pun ok la kan…tp hampeh…mmg no luck la mlm tuh! :(

Secara totalnya kami menang keseluruhan game malam tuh…

Futsal = kami juara
Karaoke = kami juara
Netball = kami naib juara
Ping pong = kami naib juara

So thanks to all! Semoga tahun depan aku berpeluang join sukan nih…berkobar2 ni…

anak2 dara cun from venturians...auwwww!!! aku nampak kecik la sbb dok belakang...yeehuu!!!




 FVSB booking Sports Planet termasuk Bora Ombak disebelahnya...




 lunch, hi-tea and dinner di Bora Ombak...sedap ooo makanannya...




 ni kategori ping pong




ni di antara sukan telematch "Devil Wears Prada" lawak tol sorang2...kahhhhhh





 seram plak aku tgk mumia2 nih...kahhhhhhhhhh




 part ni sgt best ooo...muzik ala2 brazil capuera (betol ke aku eja nih)...aku join menari yo! mana bleh tahan...ekeke...



 semua org sporting...itu yg aku soker...



lawan antara lelaki dan perempuan




 ha masuk...masuk la cik abang...meh kita lawan menari...




 sporting sungguh mereka2 ini...




shuffle tuh! dasat la ko fizol...




ha enjut dik...henjut...




 ha nari ko sampai lebam...lantak korang la...janji jangan pitam...kahhhhhhhh




aku yg mulakan langkah...gambo ni je la yg aku leh tunjuk...yang lelain biarlah rahsia...kahhhhhhhhhh




team futsal kami yg JUARA...korang mmg handal!




Angrybird GO! GO! GO!




sebelum penyampaian hadiah...kita makan dulu! sedap yo!!!




terima kasih Dato..kami happy giler! next year buat lagi yer...ekeke...





sebelum persembahan utk karaoke..kami membuat perbincangan dan asah2 sore biar harmony...yeeehuuu!!! juara tuhhh!!! 




antara hadiah2 menarik utk acara Lucky Draw...best hadiahnya tp aku tak dapek...huwaaaaaa!!!




KAMILAH JUARA!!! ANGRYBIRDS BOLEH!!! DAN ESOKNYA AKU MC...KAHHHHHHHHHH




BEST SUPPORTER AWARD DIMENANGI OLEH MAK BUYONG A.K.A NOME AZURA TAMAT...YAHOOO!!! SUKA! SUKA! SUKA...REZEKI ANAK NAMANYA...




 AKU AND HARRIS BERSAMA PIALA KEMENANGAN KAMI...PUAS AKU CIUM PIALA TUH




HABUAN UNTUK KELUARGA DI RUMAH...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

seronok gila walaupun kalah heheh - ayu

Mudd berkata...

akak...... kita pun suke time gendang-gendang tuuu.... tak hengattt... blasah je step ape patut..hahahahaha