Selasa, 20 Disember 2011

Aku Sudah Menetap Di Rumah Sendiri

Hidup seindah suria…membawa bahagia…

Di antara view matahari tenggelam yang sempat di snap dari umah ku di Subang…

oh loper nak kobar, aku skrg nih dah duduk kat subang…

Aku dah dpt pembantu rumah yg baru..dah 2 minggu dia keje dengan kami…aku amik dia dari makcik aku...(kiranya makcik aku ni agen la)

Berumur 35tahun…sudah berkahwin tapi belom ada anak..

Dia keturunan Melayu Deli di Indonesia…alhamdulillah dia sgt sygkan aleesya dan aleesya pun tak boleh nak berenggang dengan dia…

Dia masak sedap giler…gemok den…ari2 aku dibekalkan makanan ke tempat keje…

Nanti aku hapdet gambo makanan yg dia masak…kalau aku rajin…ekeke

pas lunch kang aku sambung wat entry blog lagi...sementara boss aku melantak cuti seminggu...so aku pulun hapdet blog berkoyan2...kahhhhhhhhhh








ini adalah harta aku yang paling bernilai...lagi bernilai dari nyawa aku sendiri...I love both of them so much!

1 ulasan:

Liza Hashim berkata...

wah.. rumah ko tiga tingkat gitu.. menarik...